9 Mart 2013 Cumartesi

Bu Hafta Okuyacaklarım #2


Gereksiz yere zaman harcamama sebep olan bir cumartesi sabahından sonra moralimi düzeltmek için bu hafta okumak istediklerimi sıralayayım dedim. Niye gereksiz geçti derseniz, okulda yapmamız gereken bir projeyi yapamadık ve sebebi hafta sonları okula izinsiz girişin yasak olması. O kadar saçma bir durum ki, hafta içi millet elini kolunu sallaya sallaya giriyor, kimliklere bakan yok. Sapığın teki eline resim çantası alıp okula dalsa  haberimiz olmayacak ama hafta sonu girmek için genel sekreterlikten izin almak gerekiyormuş. Boşu boşuna erken kalktım, karşıya geçtim falan. Neyse en azından eve erken döndüm, televizyonda Köpek Oteli diye şirin bir film varmış onu izledim, bol bol köpüş görmüş oldum. Biraz da iyi tarafından bakayım değil mi ama?

Şimdi bu hafta okumak için iki kitap seçtim. İlki  Martı Yayınları'ndan çıkan Kırık Kalpler Tamircisi. Kitap bana Küçük Mucizeler Dükkanı'nı  hatırlattı, sanki konuları az çok benziyor. Bu tarz kitapları seviyorum, insan kendini daha iyi hissediyor ve yaşama umudu artıyor böyle kitaplar okuyunca. Aşk romanı okumayı özlemiştim hem. Kitabı yolladığı için Martı Yayınları'na teşekkür ediyorum, bitirince yorumumu ekleyeceğim.




İkinci kitapsa bir miv miv'in hikayesi olan Sokak Kedisi Bob. Geçenlerde D&R'ye gittiğimde onu mu alsam yoksa Beni Seç'i mi alsam diye kararsız kalmıştım. Sağ olsun DEX Beni Seç'in ön okuma kitapçıklarını yapmış, şimdilik ön okumasına bakayım beğenirsem sonra alırım dedim ve tercihimi Bob'dan yana kullandım. Kitabın konusu bana çok ilgi çekici geldi. Ayrıca kapağının dokusu ve içindeki pati izleri çok şirin. Tanıtım yazısı ise şöyle:


Tam 22 dile çevrilen gerçek bir öykü.
Bu kitapta okuyacaklarınız hayal ürünü değil.
Times Bestseller
Sokaklarda yaşayan James Bowen yaralı bir sarman bulduğunda hayatının ne denli değişeceğini bilmiyordu.
Kıt kanaat geçiniyordu ve son ihtiyacı olan şey bir kediydi.
Oysa tanıştıktan sonra ayrılmaz bir ikili oldular ve birbirlerinin yaralarını sardılar.
Sokak Kedisi Bob herkesin yüreğine işleyecek, umut dolu ve sıcacık, gerçek bir hikâye…
“Yaralı bir sarmanın sokaklarda yaşayan bir adamın hayatını nasıl değiştirdiğine dair sıcak ve etkileyici bir hikâye…
Yayımlandığı andan itibaren çok satanlar listesine giren bu kitap, hayat dolu bir dostluk hikâyesi olmasının yanı sıra sokaklardaki hayatın ne denli adaletsiz olduğunu da gözler önüne seriyor.”
-The Guardian-
“Yürekleri ısıtan bir umut mesajı…”
-Daily Mail-
“James ve Bob’un ilk imza gününde hayranları metrelerce kuyruk oluşturdu. Uslu kedi Bob, sadece iki saatte tam 180 kitap imzaladı.”
-Bookseller-

 Güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle..

2 yorum:

  1. Sokak Kedisi Bob'u ben de her yerde görüyorum bu aralar...alıp almamak arasında kararsız kaldım. Bir iki güzel yorum duyarsam sanırım alacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapyurdu'nun yorum kısmına bakmanı öneririm, Goodreads puanına da bakabilirsin. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...