1 Ekim 2014 Çarşamba

//KCBT//Kitap Yorumu: Kaplan Laneti - Colleen Houck

Ölmek üzereydim. Biliyordum. En azından artık canım yanmıyordu. Sadece, onu sevdiğimi söylemek istiyordum.Ama sonra birden karanlık beni ele geçirdi…" 

"Tatlı bir aşk hikâyesi ve kalbinizi sıkıştıracak bir macera. Daha ilk birkaç sayfada kendimi çığlık çığlığa tırnaklarımı yerken buldum. Kısacası, Kaplan Laneti sihirli!"
-Becca Fitzpatrick New York Times çoksatarı yazar-








Vampirlerden, perilerden, meleklerden sıkıldınız mı? O halde Collen Houck'un yarattığı dünyaya, kaplanlara merhaba deyin. Ülkemizde Artemis etiketiyle çıkan Kaplan Laneti bizi mistik olayların asıl kökenine, doğuya, Hindistan'a götürüyor. Kitabın adından da anlaşılacağı üzere kaplan olmakla lanetlenmiş bir esas oğlanımız var. Kızımız Kelsey anne babasını kaybetmiş bir yetim, koruyucu ailesiyle beraber yaşarken sirkte işe girmesiyle kaplanla tanışıyor.  Kaplan deyince insan bir korkar hani yırtıcı sonunda yaklaşsan elini kolunu kapar falan. :D Ama bu seferki kaplanımız oldukça uysal, Kelsey onu ilk gördüğü andan itibaren etkisi altına giriyor ve ikisi arasında görünmez bir bağ kuruluyor. Kaplan Hindistanlı birine satılınca satın alan kişinin yardımcısı Kelsey'den Hindistan'a kadar kaplana bakıcılık yapması için iş teklif ediyor. Ve bundan sonra olaylar başlıyor, laneti bozmaya hazır olun!

Kaplan Laneti'ni okurken ilk başlarda hikayeye girmeye biraz zorlandım. Alışık olmadığım bir konu, yani kaplandan fantastik üretmek zor iş çünkü bilinen mitlerden, alışık olduğumuz yaratıklardan farklı bir tür. Bir yandan ısınmaya çalıştım bir yandan da kaplanlı  kitap acaba nasıl olur merakımla okudum ve sonunda pisicikle anlaştık. Akıcı, temposu yüksek bir kitap zaten okumamı kolaylaştıran en büyük etken buydu.  Beklentilerimin çoğunu karşıladı, çevirisi biraz daha iyi olabilirdi yalnız gözüme takılan yerler oldu çünkü.

Kaplan Lanetini okumak istiyor ve ama değişik geldi bilemedim ben şimdi diyorsanız çekilişimize katılın, kazanan şanslı kaplancıklardan olup kitabı okuyabilirsiniz böylelikle. ^^

Burada facebook üzerinden düzenlediğimiz bir çekiliş var, katılmayanı kaplan ısıyormuş benden söylemesi. :D




9 yorum:

  1. Kitabı alma konusunda ciddi bir kararsızlık yaşıyordum ama yorumundan sonra 'bir de sen bak esra' dedim. Ellerine sağlık :D .

    YanıtlaSil
  2. Bu kitabı sepete attım. En kısa sürede almayı düşünüyorum. Ayrıca seni Book Challenge Tag için etiketledim. :) http://kitapkks.blogspot.com.tr/2014/10/book-challenge-tag.html

    YanıtlaSil
  3. Merhabalarr:) Sizi "Book Challenge Tag" etkinliğinde mimledim.
    http://partofthebook.blogspot.com.tr/2014/10/etkinlik-book-challenge-tag.html

    YanıtlaSil
  4. Merhaba. Book Challenge Tag etkinliğine mimlendin. Yaparsan çok mutlu olurum. http://bintatliyil.blogspot.com.tr/2014/10/etkinlik-book-challenge-tag.html

    YanıtlaSil
  5. Selam! Yapmak istersen seni mimledim *-* http://oburkitaplik.blogspot.com/2014/10/book-challenge-tag.html#more

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, seni bir mime etiketledim. Yapmak istersen link ; http://kitaplarvebulutlar.blogspot.com.tr/2014/10/mim-book-challenge-tag.html#comment-form

    YanıtlaSil
  7. Seri mi yoksa tek kitap mı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...