8 Kasım 2014 Cumartesi

TÜYAP Kitap Fuarı 2014


Tüyap kitap fuarı ne zaman başlayacak diye gün sayıyordum. Ve nihayet 33. kitap fuarı bugün itibariyle başladı. Maalesef ben en erken önümüzdeki cuma gidebileceğim ama giden blogger arkadaşlarımız var. Onların ve yayınevlerinin sayfalarında paylaştıklarına bakarak az çok ortam nasılmış anlamaya çalışıyorum. :3
Öncelikle fiyatlar geçen seneye oranla daha iyi gibi duruyor. Bu fuar benim elimdeki kitapların büyük bir kısmını okuyana kadar yapacağım son alışveriş olacak o yüzden eli boş dönmek istemiyorum. Tabii şu an her şey babama bağlı bilinçaltına tüyapa gideceğimi geçen gün soktum artık gidene kadar tüyap der dururum anlar o ne  istediğimi :D
Fuara gidenler yavaştan bloglarına yazıları koyar sanırım ben de gider gitmez detaylı bir yazı yazacağım. Jüri zamanıma denk geldi biraz aslında o hiç iyi olmadı ama sağlık olsun, bekle beni Tüyap yakında geliyorum. *.*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...