7 Aralık 2014 Pazar

Kasım Sonu & Aralık Başı İzlediklerim

    Okul son zamanlarda hazır biraz daha sakinken izlemek istediğim filmlere bakayım dedim. Son zamanlarda çoğunlukla aşk filmi arıyordum şimdi ise polisiye - gerilimlere sarar oldum. Aslında bu akşam için de film izleme gibi bir planım vardı ama kardeşimin tavsiyesi ile Person of Interest'e başladım. İki bölümünü izledim, şimdilik beğendim sayılır. Diğer sezonları çok çok daha iyiymiş onun gazıyla bu sezonu götürürüm diyorum. 



İlk filmimiz Zaman Yolcusunun Karısı. IMDb puanı 7.1 olan film zamanda yolculuk yapabilen Henry ve eşi Clare'in yaşadıklarını anlatıyor. Daha önce kitabını okumuş ve beğenmiştim. Romantik drama sevenler için güzel filmdi, kitabı kadar güze değil o ayrı tabii.  ^^ 


Yine zaman kavramını aşkla birleştiren bir film, About Time.Bu seferki zaman yolcumuz Tim 21 yaşına gelince aileden miras bir yeteneği olduğunu öğreniyor, geçmişe yolculuk yapabilmek. Zaman Yolcusunun Karısı'nda Henry istemsiz bir şekilde ve nereye gideceğini ne kadar kalacağını bilmeden sadece gidiyordu. Tim ise istediği zamana yolculuk yapabiliyor isterse bir iki saat isterse aylar, yıllar öncesine. About Time uzun zamandır izlediğim en tatlı aşk filmiydi, IMDb puanı ise 7.8.


Sonra farklı türlerde bir film izleyeyim diyerek gizem - gerilim temalı filmleri araştırmaya başladım. The Exam fragmanına kanıp açtığım bir film oldu. 4 erkek 4 kadın sekiz kişiyi bir iş görüşmesinin son aşaması için çağırırlar, önlerinde boş bir kağıt, 80 dakika süre verirler. Tek bir soru ve tek bir cevap var. Ama sorun şu ki kağıtta soru falan yazmamaktadır. Film çok gizemli başladı, sınav görevlisi bir havalarda işte efendim tek kural bizim kurallarımız bilmem ne. Odada ağzını bıçak açmayan bir güvenlik görevlisi var yanlış bir şey yaparsanız diskalifiye olunca sizi yaka paça atıyorlar falan. Konuyu iyi başlatmışlar ama sonu aşırı dandikti. Ayrıca kimin kazanacağını ilk yarıdan sonra anlıyorsunuz. İsteyen gene izleyebilir ama ben tavsiye etmiyorum. 


He's Just Not That Into You  boş zamanlarda izlenebilecek eğlenceli bir filmdi. Aslında liseden beri izleyeceğim diye aklımın bir köşesine koymuştum çünkü bir arkadaşım ilişkiler hakkında iyi bilgi veriyor bakın bence dediydi. Ve gerçekten de öyle.  :P Oyuncu kadrosu için bile izlenebilecek bir film. Eğlenceli ve romantik bir şeyler arıyorsanız He's Just Not That Into You'ya  bir bakın derim. 


Ve son film, Prisoners. Kardeşinizin fazla film izlemesinin en güzel yani bana şu tarz bir film aç ama çok güzel olsun lütfen diyorsunuz siz çayı koyarken o açıyor ve istediğiniz türde şahane bir film karşınızda. :D  IMDb'si 8.1 olan 150 dakikalık bir polisiye - gerilim Prisoners. Baş rollerde Hugh Jackman ve Jake Gyllenhaal oynuyor. Kızı kaçırılan bir babanın verdiği mücadele, birbiriyle bağlantılı bir sürü olay, kaçırılan başka çocuklar, küçük çaplı tarikatlar falan.  Gerçi belli bir noktadan sonra bazı şeyleri çözmeye başlıyoruz ama Jake'in karizmatik polis pozlarını kesmek için bile izlenebilir. :D Gerilim sevenlerin kaçırmaması gereken bir film olduğunu düşünüyorum. 


Son zamanlarda izlediklerim bunlardı, The Exam hariç hepsinden memnun kaldım. Hala yeni filmler arıyorum yani önerileriniz varsa seve seve alırım. Özellikle gizem - polisiye türünde. Siz bu aralar ne izlediniz?



4 yorum:

  1. Person of Interest güzeldir ben severim, alt metinleri ayrı güzeldir bana göre. Zaman Yolcusunun Karısı filmini izlemedim çünkü elimde kitabı var önce onu okuyacağım (alalı yıllar oldu ama bir türlü okuyamadım:( ) About Time'ı bir zaman yolculuğu bağımlısı olarak nasıl fark etmedim ben *_* İzleyeceğim ilk fırsatta +_+ Exam'ın konusu ilk cümlelerinde ilginç duruyor ama bayağı dandik galiba :p İzlemedim. He is Just not That Into You'yu birkaç sene önce izlemiştim ama pek beğenmemiştim, blogda da yazmıştım. Bana göre oyuncu kadrosunun bile kurtaramadığı bir filmdi. Çiftlerden birini biraz sevmiş olmasam hiç çekilmezdi :) Prisoners'ı da izlemedim ama merak ettim. Zaten uzun zamandır bir şey izleyemiyorum, bir de izleyecek vaktim olduğunda aklıma ilk diziler ve devam ettiğim animeler geliyor. Filmlere vakit kalmıyor :(
    Bitirirken: Merhaba uzun iç döküşlü yorumlarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzel yorumların sahibi de gelmiş. <3 Person of Interest'te beşinci bölüme geçicem hala tam ısınamadım sırf diğer sezonlar için bekliyorum. About Time çok güzeldi ya bence mutlaka izlemelisin. :)) The Exam berbattı adı uzun olan aşk filmini "arayışlarda" olan biri olarak beğendim. :D Prisoners'ın konusu acayip sağlam aslında daha iyi bile olurmuş. o.o
      Aynen takip edilen diziler ve animeler olunca filme vakit kalmıyor benim şu aralar pek olmadığından film açıyordum işte Person of Interest'e başladığımdan artık izleyemiyorum. :D Bir sonraki yorumda görüşmek üzere, burada ya da seninkinde. ;) *.*

      Sil
  2. Merhaba
    En son dün Hint filmi olan Bang Bang'i izledim.Film Gece ve Gündüz filminde uyarlanmıştı ama birebir değildi.
    Ben sevdim çok severim Hint filmlerini. Hele her filmde olmazsa olmaz dansları muhteşem.
    Ayrıca Labirent ( The Maze Runner) izledim. Güzeldi ama 2. filmi bekleyeceğiz çünkü bir çok soru cevapsız kaldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Hint sinemasına ben de geçiş yapmak istiyorum ama vakit bulamadım gitti. :) Maze Runner'ı sinemada izlemiştim cidden güzeldi ve sonu dediğiniz gibi bitti.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...