18 Ocak 2015 Pazar

Etkinlik: Kendi Kitabını Yarat


Part of  the Book blogu çok güzel bir etkinlik hazırlamış ve beni de mimlemiş. Öncelikle kendisine çok teşekkür ediyorum. Uzun zamandır mim yazılarına katılmıyordum ama bu sefer hazır vakit bulmuşken etkinliğe dahil olayım dedim. :3 Etkinliğin detaylarına buradan ulaşabilirsiniz.

Sorular cevaplarımsa şöyle:

1) Bir kitap yazmaya karar verdiniz. Türü ne olurdu?
Sanırım fantastik - romantik türünde olurdu. Direkt şu tür diyemedim ama mutlaka gotik bir havası olurdu kitabımın. 

2) Bu kitabı bir serinin başlangıcı mı yoksa bağımsız bir roman şeklinde mi yazardınız?
Tek kitap olmasını tercih ederim, seriler iyi hoş ama çok iyi kurgulanması gerekiyor. Bir bakıyorsunuz ilk kitabına taptığınız serinin ikinci kitabı fos çıkmış falan. Tek olsun benim olsun. :3


3) Kitabınızın baş karakterinin yada karakterlerinin isimlerini ne/neler koyardınız?
Bunu oturup düşünmek lazım o yüzden pas geçiyorum. 

4) Her yazarın etkinlendiği başka yazar yada yazarlar mutlaka vardır. Peki sizinkiler hangileri?
Gabriel Garcia Marquez, Neil Gaiman, Nora Roberts... Aklıma ilk gelen isimler bunlar.

5) Kitabınızın nerede geçiyor olmasınız isterdiniz? (Hangi ülke,şehir,köy vs). Ya da kitabınız kurgusal bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu?
Galler hayranıyım ama doğunun daha mistik olduğunu düşünüyorum. Net bir bölge yok aklımda, kırsal bir yer olurdu ve birinci dünya savaşı zamanında geçerdi öyle diyeyim.

6) Kitabınızı ilk olarak kime imzalayıp verirdiniz?
Etrafımda en çok merak eden kim varsa ona verirdim. 

7) Gelelim en önemli soruya, kitabınızın ismi ne olurdu?
Bilemedim ben onu. o.o 

8) Sizce kitabınızı en güzel şekilde anlatan 3 kelime ne olurdu? 
Gotik, romantik, gizem.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...