5 Şubat 2015 Perşembe

Takas İle Gelen Kitaplar

Kitap takası yapmak kitaplığınıza yeni kitaplar katmanın en güzel yollarından biri. Hem siz almak istediğiniz kitaplara sahip oluyorsunuz hem de bir daha okumam diyerek bir köşede beklettiğiniz kitaplar başkasının elinde yeni bir cici olmuş oluyor. *.*  Bu takasımı Ukitap adlı siteden tanıştığım çok tatlı bir üye ile gerçekleştirdim. Sahafa gidip kitap verseniz üç kitaba bir kitap tarzı bir şey diyeceklerdir muhtemelen ve bu insanın hevesini kaçıran bir durum. Ukitap’ta ise her üye takaslık, satılık ve istediği kitapları ekliyor, takas yapılmak istenen kitaplar üyelerin kararı ile belirleniyor. Çok çeşitli kitapların bulunduğu bir ortam, eski kitaplarınız biriktiyse ve takasla yenilerini almak isterseniz mutlaka göz atın derim.



 Aldığım kitaplara gelirsek, Elantris, Yaşlı Adamın Savaşı Serisi, Kardan Kız ve Uçabilen Kız bana gelenler. Özellikle Uçabilen Kız’ı uzun zamandır almak istiyordum nihayet kavuştum. Doğuştan uçma yeteneği olan Piper’in başından geçenleri anlatıyormuş. Arka kapağında yazanlar haricinde kitap hakkında pek bir şey bilmiyorum ama seveceğime eminim. Kardan Kız kapağı aşırı tatlı olan bir kitap, çocuk özlemi olan bir çift ve yaptıkları kardan kız ile başlayan hikaye fazlasıyla övgü almış.  Yaşlı Adamın Savaşı Serisi’ni çok duymadım neden derseniz bilim-kurgu türüyle pek aram yok. Uzay temalı kitaplara karşı bir önyargım var maalesef. Takas öncesi seriyi biraz araştırdım ve baya beğeneni olduğunu gördüm. Serinin tüm kitaplarını almış olduğuma seviniyorum, umarım beğenirim. Elantris’e gelecek olursam, bu kitabı ilk çıktığı zamanlarda kitapçıda baya incelemiştim. İlgimi çekmişti ama alacak kadar değil. Geçtiğimiz günlerde yeni kapakla bastırdılar ama bana kalırsa eskisi daha güzel. Tek kötü yanı puntosunun çok küçük olması. Umarım okurken gözlerimi ağrıtmaz. O.o
 En başta da dediğim gibi kitap takası yapmak gerçekten güzel bir şey, illa kitabımı ilk ben okumalıyım demiyorsanız siz de takaslık kitaplarınızı bloğunuzda paylaşabilir ya da Ukitap’a üye olabilirsiniz. Bu arada üyelik için davetiye gerektiğini belirteyim. Ve maalesef ben davetiye verme hakkı olan üyelerden değilim, sanırım sadece çok işlem yapmış olanlar üye davet edebiliyor. Kitaplardan okuduklarınız varsa nasıl bulduğunuzdan bahsederseniz sevinirim. 

10 yorum:

  1. Ya Ukitap'ta bir türlü aradığım kitapları bulup anlaşamıyorum birileriyle :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de nadiren anlaşıyorum bu da onlardan biri. :D

      Sil
  2. Siteye üye olmak istiyorum, nasıl yapabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siteden birinin davetiye göndermesi gerekiyor, yazımda bahsettim. :)

      Sil
  3. Ayrıca, uçabilen kız'ı okumayı ben de çok istemiş ama sonrasında epey hayal kırıklığına uğramıştım. Çok basit bulmuştum nedense, konusu beni tatmin etmemişti. Umarım siz seversiniz. Yaşlı adamın savaşı ise güzel bir seri, oldukça başarılı. İyi okumalar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa umarım severim ama başlarken beklentimi düşük tutayım o halde, teşekkürler. :)

      Sil
  4. Guzelmis temiz.kitaplar gelmiş bende nadir anlasiyorum, nickim asayra, gule.gule.oku kitaplarını

    YanıtlaSil
  5. Siteyi herkesten duymaya başladım ancak bir daha yüzüne bakmam dediğim kitapları bile vermeye kıyamıyorum :( Ne kadar iyi yorumlar okusam da talihsiz olay yaşayan birkaç arkadaşım var ne yazık ki.
    Bu arada o küçük punto bilim-kurgu kitaplarının kaderi ya :D Ne kadar eski bilim-kurgu kitabım varsa hepsinde minik minik yazılar kullanmış yayınevleri :)

    YanıtlaSil
  6. Canım selam, kitaplar süper öncelikle. Keyifle oku hepsini. Şu takas işini merak ediyorum, yapanı çok ama bir ben giremedim. Bu arada, blogun facebook sayfasına mesaj attım. Bir bakarsan sevinirim, görmezsin belki diye buradan da yazayım dedim. :)

    YanıtlaSil
  7. Ya konu gecmis belki gormessiniz ama beni davet edebilir misiniz eger yaparsaniz cok sevinirim tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...