30 Nisan 2015 Perşembe

Fast and Furious 7



Uzun zaman sonra bir film incelemesi ile karşınızdayım. Fast and Furious serisini hiç izlememiş biri olarak 7. filmine gittiğim için yorumum tüm seriyi bilenler kadar iyi olmayabilir. Benzer film olarak en son Need for Speed'e gitmiştim, çıkınca beyin isteyen zombi gibi araba istiyorum diyerek dolanmıştım falan. Fast and Furious 7 bitince ise "Dom, Dominic'i getirin banaaa *-*" moduna girdim. Hala filmin etkisindeyim yani ağır bir Vin Diesel fangirl'üyüm şu an. Bir adam nasıl aynı anda hem tatlı hem karizmatik hem çekici hem erkeksi ve türevi tüm iyi özellikleri taşıyabilir, nasıl bir mükemmelliktir bu. Seriyi ilk izleyişimde karaktere vuruldum sevgili okuyucu, hatta aşık olmuş olabilirim. :0 Neyse şimdi film incelemesi olarak Dominic'in her detayını anlatmadan Fast and Furious 7 hakkındaki görüşlerimi aktarayım, tabii ki de aralarda Dominic'e değinerek . :3 

Film Deckard Shaw'ın intikam için ortaya çıkmasıyla başlıyor. Dom ve ailesi için oluşturduğu tehdit ve Han'ı öldürmesi Dom başta olmak üzere tüm ekibi harekete geçiriyor. Bu arada Letty hafızasını kaybetmiş falan oraları çok iyi bilmediğimden aktaramıyorum ama Dom ile araları limoni. Sonra big boss kılıklı biriyle (Kendisi Kurt Russell oluyor.) ortak amaçları olduğundan bir araya geliyorlar. Person of Interest'tekine çok benzeyen bir program var, onu ve yaratıcısı Ramsey'i bulurlarsa Shaw'ı yakalama fırsatları doğacak. Film ilerlerken aksiyon sahnelerine kendimi öyle bir kaptırdım ki özellikle bir sahne vardı höh nasıl olabilir bu diyerek kaldım. Önceki filmlerden birinde uçağı düşürmüşler artık onu izlerken nasıl olurum kim bilir. o.o Ben birinci kattan sarkarak bile atlayamam adamlar ölümüne uçtu yahu. Fast and Furious 7'ın aksiyonun zirvesini yaşattığını rahatlıkla söyleyebilirim. Ayrıca müzik muhteşemdi! Bir havaya giriyorsunuz sanki yılların yarışçısısınız da Dominic'le uzun zamandır tanışıklığınız varmış misali. <3  Yazının başında belirttiğim gibi seriyi ilk izleyişim o yüzden fanlarına göre yüzeysel bir inceleme oldu bu. Roman karakterini çok sevdim, komiklikleri filme tatlılık katmış, Ramsey rolünde Nathalie Emmanuel'i görmek de güzeldi. Filmin sonunda Paul Walker için yapılan sahneler çok hüzünlüydü o kısım izleyiciyi apayrı bir havaya sokuyor. Sonuç olarak aksiyon türüne pek aşina olmayan ben Fast and Furious 7'ı çook beğendim, önceki filmlerini de en kısa zamanda izlemeyi planlıyorum. Son cümlemi Dominic'in sözüyle bitirerek yazıyı sonlandırayım: "I don't have friends, I got family."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...