10 Aralık 2017 Pazar

Kış Kitapları / Kışı Anımsatan, Kışın Okuyabileceğiniz 6 Kitap / Pazar 6'lısı


Soğuk havaları sıcağa göre daha çok seviyorum. Karın ya da yağmurun yağdığı sessiz bir gecede kitap okumak o kadar iyi hissettiriyor ki... Yazarken bile mutlu oldum. =) Mevsimlere göre kitap ayırmıyorum ama genellikle kışı anımsatan kitapları soğuk havalarda okumayı tercih ediyorum. Bu yazımda kışı anımsatan ve çok severek okuduğum kitaplardan altı tanesini paylaşacağım.

1. Karanlığın Sol Eli - Ursula K. Le Guin




2. Güzel ve Çirkin / Filmin Öyküsü


3. Uğultulu Tepeler - Emily Bronte 
4. Bronz atlı - Paullina Simons

5.  Lanetler ve Lütuflar - Anne Fortier


6. Montague Amca'nın Dehşet Hikayeleri  - Chris Priestley


Pazar 6'lısı Periodic Library blogunun yaptığı çok keyifli bir etkinlik. Bu pazarın teması kış kitaplarıydı, listenin devamını görmek isterseniz buradan ulaşabilirsiniz. Kitapları önerirken ufak bir şeyler de yazacaktım ama maalesef bilgisayarımda sorun var, her şey çok yavaş ilerliyor. Umarım kitaplar ilginizi çeker. Sizin de kış için tavsiye ettiğiniz kitaplar varsa yorumda paylaşmayı unutmayın. 


16 yorum:

  1. Uğultulu Tepelere bayılıyorum yaa tekrar tekrar okuyasım geliyo :) en sondaki de çok tatliş duruyo merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de =) Tatliş durur ama biraz karanlık bir kitap heheh :D

      Sil
  2. İçimi ısıtan bir yazı oldu :) Okumadıklarımı kış bitmeden okuyabilirim umarım :)

    YanıtlaSil
  3. Karanlığın Sol Eli nasılda yakışmış listeye :) Diğer kitapları da inceleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi, geçtiği gezegenin adı dahi Kış zaten. =)

      Sil
  4. Ben de klasikleri kışa daha çok yakıştırıyorum, yazın sıcağında pek okunmuyorlar bi de. :D

    YanıtlaSil
  5. Sadece Uğultulu Tepeler'i okumuşum. Onu da yıllar önce okuduğum için çok hatırlamıyorum. Bir ara tekrar okumak istiyorum.

    Güzel ve Çirkin'in animasyon filmini izlemiştim. Emma Watson'lı versiyonunu da izlemek istiyorum ama daha zaman bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ve Çirkinin 2014 Fransız yapımı da çok güzeldir, tavsiye ederim. =) Ben Emma Watson'ın olduğu versiyonu animasyon kadar beğenmedim ama kitabı çok tatlıydı.

      Sil
  6. Dediğin gibi ben de soğuk havaları daha bir seviyorum. Daha dinç, daha canlı hissediyorum hatta :D
    Uğultulu Tepeler'i listeye ekleyip eklememe arasında gidip gelmiştim ben de. Pazar 6'lısı değil de 7'lisi falan yapsaydık kesinlikle listede olurdu o da.
    Karanlığın Sol Eli'ni de uzun zamandır merak ediyorum. Bakalım okumak ne zamana kısmet olucak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karanlığın Sol Eli okuduğum en ilginç kurgulardan birine sahip, umarım en kısa zamanda tanışırsın. =)

      Sil
  7. Uğultulu Tepeler'i bir zamanlar okumuştum ama hatırlamıyorum sevdim mi sevmedim tekrar okuyasım var.Diğer seçtiğin bütün kitaplar da okumak istediklerim kış bitmeden okusam ne güzel olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğultulu Tepeler'i asıl 2. okuyuşumda sevdim, tekrar okumalısın bence. =) Umarım bu kış çok güzel kitaplar okursun, okuruz. <3

      Sil
  8. Bronz atlı merak ettim doğrusu ve bide montaque amvanın dehşet hikayeleri
    Teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  9. Uğultulu Tepeler okumuştum hatta sevmiştim zamanında. Ayrıca Güzel ve Çirkin'in animasyon filmini de izleyenlerden biriyim. Yeni tavsiyelerini bekliyorum.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba sizi yeni keşif ettim.Blogunuzu sevdim takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim.
    (tariflimutfak/sibelinyemekleri)Mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...