29 Aralık 2012 Cumartesi

Yeni Aldığım Kitaplar


Her ne kadar okumam gereken sürüyle kitap olsa da hem serilerimin devamlarını hem de yeni çıkan bir iki kitabı almam gerektiğine karar verdim ve bu ay ki kitap alışverişimi de tamamlamış oldum. Kelebek ve Alaska'nın Peşinde'yi anneciğimle yaptığımız ve yorgunluktan öldüğüm IKEA alışverişi çıkışı
D&R'den aldım. Sağ olsun parasını annem ödedi heheh o yorgunluğa deydi yani. İki kitabı da kitapkurdu arkadaşlarımın beğenmesi üzerine aldım bakalım nasıl çıkacaklar.. Bir de tabii  almadan önce kitapyurdu.com'dan kitaplara yapılan yorumlara bakıyorum öyle alıyorum.

Diğer Pegasus romanlarını ise seri devamı olduğundan zaten almam gerekiyordu. (Kış Bahçesi dışında.) Kristin Hannah'ın Ateşböceği Yolu'nu okumuştum ve çok beğenmiştim. Bunun da aynı kalite de olduğunu düşünüyorum, yazarın dili çok iyi bir kere. Konularını da beğeniyorum. Artık okudukça yorumlarımı koyarım.

Fifty Shades serisini duymayan kalmamıştır muhtemelen, ilk kitabını okurken başlarda biraz hüsrana uğramıştım ama bitirdiğimde kitabı sevdiğime karar verdim. Erotic Romance türüne pek alışkın değildim ondan olsa gerek itici gelmesi. Hazır kitap alacakken ikisini de aradan çıkartayım dedim, en kısa zamanda okurum inşallah. :D

Vee asıl  merakla okunmayı bekleyen kitabım Karanlığın Gölgesi. Bilmeyenler için, kitap vampir ağırlıklı ama içinde hemen hemen her paranormal varlık var. Konu güzel falan ama ilk kitabın çevirisi o kadar kötüydü ki zar zor bitirmiştim. Kitap bana göre +16 ve okuduğumda 15 yaşında olduğumdan yeterince tiksinmiştim. Bazı sahneleri çok kaba tasvirlemişlerdi. Bütün bunlara rağmen ikinci kitabı okuyanların çevirisini beğenmesi üzerine aldım Karanlığın Gölgesi'ni. Sırada Karanlığın Elli Tonu var o yüzden bekleyecek biraz.

Okunacaklar yığınıma altı yeni kitap daha eklemiş oldum. Ve ben hala gittiğim her yerde yeni kitaplara bakıyorum, biri beni durdurabilir mi acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...