4 Ocak 2013 Cuma

Obsidiyen (Bir Daemon Vakası) - Jennifer L. Armentrout

"Ona karşı neler hissettiğimi söylemek, dokunmak, sarılmak, yaptığım ve söylediğim bütün o korkunç şeyleri telafi etmek için çok geç kalmıştım. Benim için çok geçti artık."
 Her şeye yeniden başlamak çok berbat.Annemle birlikte Batı Virginia’ya taşındığımızda, kendimi sıkıcı işlere adamıştım, ta ki tüyler ürpertici yeşil gözleri ve kaslı vücuduyla yan komşumuz karşımda dikilene kadar. Ama işler tahmin ettiğiniz gibi gitmedi.O, ağzını açtı.Daemon hem kabaydı hem de kendini beğenmiş bir pislikti. Birbirimizden hoşlanmamıştık. Tam hikâye burada bitiyordu ki bir kazaya uğradım ve Daemon zamanı dondurarak beni kurtardı. Yakışıklı uzaylı komşum üzerimde bir iz bırakmıştı.Yanlış okumadınız. O, bir uzaylı. Daemon ve kız kardeşinin yeteneklerini çalmak isteyen düşmanları vardı ve Daemon’ın bıraktığı iz bütün düşmanları başıma toplamıştı. Bu korkunç durumdan canlı kurtulmak içinse tek yapmam gereken üzerimdeki uzaylı iz etkisini yitirene kadar Daemon’ın yanından ayrılmamaktı.

Aralık ayının başında kitapseverlerin çoğundan bu kitabın adını duyuyordum, çok beğenildiğini anlayınca çıktığı ilk hafta aldım Obsidiyen'i. İlk sayfasından, kızımız Kat'in de blogger olduğunun öğrenmemle bağlandım kitaba. Bir kitapkurdu empatisi midir nedir okurken yaşıyordum olayları. Zaten kendimi karakterlerden en az birinin yerine koyamayacaksam okuyamam kitabı dolanır durur elimde. Ve kitabı asıl sevme sebebime gelecek olursak kendisi mükemmel çocuğumuz, asi ve seksi yaratık Daemon! Kat'le ilk karşılaşmalarında kendime neden dedim neden böyleleri bizim ülkemizde de yok? Onunla beraber benimde ağzım beş karış açık, suratımda salak bir sırıtışla sayfaları çevirdim. Kat'e olan kaba tavırları beni Daemon'dan soğutmadı çünkü biliyorum aslında o sadece insanlara zarar vermek istemeyen şirincik bir uzaylı. Yada şirin değil her neyse o an öküz gibi davrandı baya. : D Sonra Dee ile tanıştık Daemon'un ikizi. O da erkek kardeşi gibi mükemmel bir fiziğe sahip aynı zamanda da çok tatlı bir kız. Kat'e karşı (yani bana) olan sıcak tavırlarıyla hememcecik sempatimi kazandı. Özverili ve gerçek bir dost Dee. Kitap ilerledikçe Kat'le beraber huysuzlanmaya başladık, bu Daemon'un amacı neydi? Ondan uzak duramıyorduk ama kaba halleri de sinir bozmaya başlamıştı. Çok spoiler vermeden devam ediyorum, bir iki vaka sonucu Daemon Kat'in üzerinde bir iz bırakır ve bu iz yüzünden kızımızın hayatı tehlikededir. Süper uzaylı güçlerine sahip Daemon Kat'i korumak için yanından ayırmaz, hazır yanındayken de kalemle dürtüp durur falan. Süper uzaylı güçleri demişken bana göre kitaptaki en süper uzaylı gücü istediğin kadar yiyip hiç kilo almamaktı! Dee orduyu doyuracak kadar yiyor maşallah ama bir gram fazlası yok. (Bu güce çevremdeki bir iki insanda sahip, yoksa onlar da mı uzaylı?)

Toparlayacak olursam  beni her açıdan tatmin eden eğlenceli ve rahat okunan bir kitap okudum. Konusunun farklılığı da kitaba kocaman bir artı katmış. Dex yayınlarından okuduğum ikinci kitaptı ve çevirisi çok iyiydi . En kısa zamanda ikinci ve üçüncüsünün çıkmasını umut ederek kapattım kitabı. Sanki Kat'de de bir şeyler vardı ama hadi bakalım. Tıp tarihine  Daemon Vakası olarak geçeceğini düşündüğüm  Daemon hayranlığı ve ötesi hastalığına dikkat ediniz, okuyanlar olarak biz çoktan yakalandık. :)


Dex'in Obsidiyen için hazırladığı tanıtım Videosu:
http://www.facebook.com/photo.php?v=463150260411544&set=vb.130362170357023&type=3&theater

6 yorum:

  1. Bence de kitap çok güzel, tanıtımını okuduğum anda bu öküzü çoook merak ettim. Okuduğumda da tıpkı bende senin gibi "bizim ülkemizde neden yok böyleleri" dedim. Umarım diğer kitaplar en kısa zamanda çıkar. :D

    YanıtlaSil
  2. Ben hâlâ kitabın gelmesini bekliyorum. Ön siparişte kitabım vardı onunla gelecek. :D Güzel bir yorum olmuş. Şu kitabın yorumları yüzünden meraktan öleceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah su kitap bekleme isi yok mu, heyecan yapiyor insan. :D En kisa zamanda okuman dilegiyle ve tesekkur ederim. :))

      Sil
  3. bende okudum harika bişey :D bu kitabın başka serisi de mi varmış ? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka seri mi, bilem,yorum yan seriyle alakalı bir duyum almadım. :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...