8 Ocak 2013 Salı

Sevdiğim Şarkılar


Loreena McKennitt- The Old Ways


Bu kadının sesine tapılır. Hem sözleri hem de müziğiyle insanı büyüleyen bir parça.



Draconian- Death Come Near Me


Biraz sert bir parça olsa da  sözleri mükemmel. Moraliniz bozuksa dinlemenizi pek önermem. :D

Epica-Cry For The Moon


Senfonik metalin önde gelenlerinden Epica'nın en sevdiğim parçası.

The Innocence Mission - Bright As Yellow


İnsana huzur veren sevimli bir parça. Dinledikçe dinleyesim geliyor. :)

Three Days Grace- Never Too Late



En sevdiğim grubun en sevdiğim parçası. Adam'ın sesinin üstüne erkek vokal sesi tanımamakla beraber Türkiye'ye gelmedikleri için çook üzülmekteyim. Klipte oynayan bayanda eşi bu arada Adam'ın. Türkiye'ye gelin hadiiii.

Evanescence - Hello

Amy'nin sesi diyorum ve başka bir şey demiyorum.

My Chemical Romance - I'm Not Okay


MCR'ın her şarkısını çok severim aslında buraya hepsini koymak isterdim ama klibi en eğlenceli olanı koyayım dedim. Bir Killjoy olarak ayrım yapmak doğru olmaz zaten. ;) ( Killjoys, Make Some Noise!!)

Within Temptation - Memories


WT ile tanıştığım şarkı. Senfonik Rock yapan grubun her tarzda dinleyiciye hitap edeceğini düşünüyorum.


Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Genelde rock-metal tarzı paylaştım ama aslında her telden dinlerim bir sınırım yoktur. İlerde Serdar Ortaç paylaşırsam şaşırmayın yani. :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...