10 Şubat 2013 Pazar

Ben de Bu Kitabı İstiyorum: Gölge ve Kemik


Onu yalnızca geçmişi geleceği ise bir tek o kurtarabilir
Bekle! diye sesimi yükselttim ama o çoktan arkasını dönmüştü. Kolunu tuttum, bizi izleyenlerden gelen şaşkınlık dolu seslere aldırış etmedim. Bir yanlışlık olmalı. Ben düşündüğünüz gibi Yavaşça bana dönüp kolunu tutan elime ters ters bakınca sustum. Elimi çektim ama öyle hemen geri adım atmayacaktım. Ben düşündüğünüz kişi değilim, diye fısıldadım çaresizce.Karanlıklar Efendisi biraz daha yakınıma geldi, sadece benim duyabileceğim bir sesle, Kim olduğunu bildiğini hiç sanmıyorum! dedi.
Son zamanlarda özellikle kitap bloglarında sıkça gördüğüm Gölge ve Kemik konusundan mıdır, okuduğum alıntılardan mıdır nedir baya  ilgilimi çekti. Keşke dün anneme kitap aldırırken bunu da aldırsaydım diyorum şu an. Şimdi eve elimde yeni bir kitapla gelsem olmaz, zaten kitaba harcadığım para dağları aştı. İnsan şişko olmasın, kıyafet alası gelmiyor bende kitaba yatırım yapıyorum.

Kitabın tanıtım yazısının yanısıra arka kapakta ne kadar beğenildiğini anlatan okuyucu yorumları var tabii bunlara kanmamak, alırken iyice araştırmak gerek diye düşünüyorum. Beni asıl çeken içindeki harita ve bir blogger da okuduğum alıntılar oldu. Alıntılar için TIK

 Az önce gördüm Martı Yayınları facebook sayfalarına ön okumasını koymuş. Buradan ulaşabilirsiniz.

Ve bu da haritası:






2 yorum:

  1. Gerçekten bu kitabı bir sürü blogda gördüm. Zaten ilgimi çekiyordu, böyle sürekli karşıma çıkınca iyice merakımı cezbeder oldu. Ön okumasına bakacağım şimdi, teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, bende şimdi bakacağım ön okumasına. =)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...