20 Şubat 2013 Çarşamba

Ben de Bu Kitabı İstiyorum #2: Beni Seç

Tanıtım Yazısı:
35 kız bir tacın peşinde. Kazanan prensi de kapacak…

Bir prens nasıl tavlanır?

Illéa ülkesinde tüm genç kızlar doğdukları günden beri sınıf atlamanın peşinde. Paha biçilmez mücevherlere, göz alıcı elbiselere ancak bu şekilde sahip olabilecekler. Bunun için tek bir şansları var: SEÇİM. Kıyasıya bir mücadele içeren Seçim’i kazanmanın tek yolu Prens Maxon’ı kendine âşık etmek.

America içinse SEÇİM, bir kâbustan farksız. Bu yarışa girmeyi kabul ederse, kendisinden aşağı sınıftan olduğu için herkesten gizlediği aşkı Aspen’i arkasında bırakmak zorunda kalacak. Öte yandan bu, ailesinin tek kurtuluş şansı.

America saraya adım atar atmaz, kendini esrarengiz bir dünyanın içinde bulacak. Saray hiç de dışarıdan göründüğü gibi olmayacak.

35 kızın katıldığı vahşi bir yarış nasıl kazanılır?

“Açlık Oyunları ile The Bachelor arasında bir yerde duran bu roman öyle eğlenceli ki. Yazar, America’nın gizli, ilk aşkının külleri sönerken America ve Prens Maxon arasında gelişen kimyayı öyle ustaca kurmuş ki, okumaya doyamıyorsunuz.” Publishers Weekly

“Kiera Cass’in ilk romanı Beni Seç, reality şov ve distopik bir peri masalının mükemmel sentezi.” Kiersten White, Paranormal
DEX'den çıkan ve Kiera Cass'in yazdığı Beni Seç Açlık Oyunları'nın daha az ölümcül ve daha romance türüne yatkın versiyonu gibi. Kapağı beni benden aldı, en kısa zamanda istiyorum bu kitabı. Distopya olması da cezbediyor insanı. Son zamanlarda çoğu kitap blogunda tanıtımı yapılıyor, okuyanlar yorumluyor ve çekilişle hediye ediyorlar. Umarım o çekilişlerden birisisi de bana çıkar, geçen seferki Bende Bunu İstiyorum yazımda bahsettiğim Gölge ve Kemik'i dün satın aldım ama tam sevinemedim, okumam gereken onca kitabım varken yeni kitaplara para saçmak öğrenci bütçesine iyi gelmiyor. :D O yüzden bu kitabı maalesef uzun bir süre satın alamayacağım. Dex'in yaptığı tanıtım videosuna ve kitapla ilgili yorumlara/çekilişlere burayı inceleyerek ulaşabilirsiniz.

1 yorum:

  1. Güzel paylaşım:)Bloğunuzu takibe aldım .banada beklerim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...