8 Şubat 2013 Cuma

Efsane Seriler

Bazı kitaplar vardır hani herkes beğenmese de geniş bir kitleye hitap etmiştir ve sesini kıtalar aşırı bile duyurmuştur. Bende okuduğudum bu tarz kitapları daha doğrusu seri halinde çıkmış ve son bulmuş olanları blogumda incelemeye almaya karar verdim. Şu an devamı çıkan çok hoş serilerde var, bittikçe onları da ekleyeceğim. Yorumlamayı düşündüğüm serilere gelecek olursak:

Harry Potter - J.K. Rowling




Açlık Oyunları - Suzanne Collins
















Düşüş Serisi - Lauren Kate






















Alacakaranlık Serisi - Stephenie Meyer






















Grinin Elli Tonu Serisi - E L James













Eğer sizinde yorumlamak istedikleriniz varsa beraberde yapabiliriz, ya da kendi okuduklarınızdan  sevdiğiniz serileri burada paylaşabilirsiniz. Eklemeyi unuttuğum seriler olabilir sonradan eklerim onları da. Önce hangisini inceleyeceğime karar vermedim, sizce sıralama nasıl olsun?

6 yorum:

  1. Çok güzel bir konu çıkarmışsınız. Ben sorunuza Alacakaranlık serisi diyorum.

    YanıtlaSil
  2. Düşüş serisi candır :) Sırf bitecek diye son kitaptayım gıdım gıdım okuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son kitabı pek beğenmesem de Düşüş'ün yeri bende ayrı. :)

      Sil
  3. Hush Hush da var aslında güzel olanlardan. O da süper bi seridir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk iki kitabını okudum, Fısıltı çok güzeldi ama Çığlık'ı pek beğenmemiştim.. Kitapları da arkadaşımdan alıp okuduğumdan orada kaldı seri. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...