2 Mart 2013 Cumartesi

Yeni Aldıklarım

 photo 880cfa82-a50e-4a2d-ab77-44738d3f2daf_zps890c527e.jpg

En son yaptığım kitap alışverişinde Gölge ve Kemik'le Kahperengi'yi aldım. Gölge ve Kemik'in tanıtım yazısını   "bende bu kitabı istiyorum" başlığında paylaşmıştım ve nihayetinde almış oldum. Bu arada Yaratık Avcısı'nı bitiremedim artık okurken zorlandığım kitapları bırakıyorum zaten okumamam gereken sürüyle kitap var, boşuna uzatmak istemedim. Şu an Gölge ve Kemik'i okuyorum, ilk sayfasından itibaren çok beğendim , bitirir bitirmez yorumumu koyacağım. Kahperengi'yi ise bir blogger'ın beğenmiş olması üzerine aldım, uzun zamandır Türk yazardan kitap okumamıştım, Gölge ve Kemik bitince onu okumayı düşünüyorum. Kitap sitelerinde de çok olumlu yorumlar almış Kahperengi.

Bu arada yeni aldığım ojelerimi de paylaşmak istedim. :D Bahariye Flormar'dan aldım hepsini. Değişik tonlarda oje alacaksanız kozmetik mağazalarına gitmektense direkt almak istediğiniz markanın yerine gitmek daha iyi oluyor,  içeride her renk mevcuttu ama ben sürmeye yeni başladığımdan klasik tonlarıma bir iki ekleme yaptım sadece. Oje sürebilen biri değilim maalesef ama süre süre alışırım artık, alışma sürecinde de kuaförde sürdürürüm diye düşündüm.

Siz hangi kitapları aldınız ve neler okuyorsunuz?




4 yorum:

  1. Oje konusunda dikkat et. bir süre sonra bağımlılık yapabilir :D Tırnağımda oje olmadığında kendimi kötü hissediyorum.

    Güle güle oku ve güle güle sür :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, mağazaya girdiğimde baya heyecanlandım, hepsini almak istedim o an. Sanırım bende o yönde gidiyorum. :D

      Sil
  2. Kahperengi'yi okumuş ve beğenmiştim,akıcı bir kitap.Belki biliyorsunuzdur,hatta dizisi de var şu an Merhamet :) Keyifli okumalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Evet dizisi de varmış kitabını okuduktan sonra izlemeye başlarım belki.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...