14 Nisan 2013 Pazar

Pegasus Yayınları'nın 2013 Kitaplarından Seçmeler

  Geçenlerde Pegasus Yayınevi'nin  kataloglarından birine bakıyordum ve çıkmasına çok sevineceğim iki yeni kitap gördüm. Bunlardan ilki Erebos'un yazarının diğer bir kitabı olan Saeculum. Kitap tıpkı Erebos gibi bilgisayar oyunları üzerine kurulu. Benim çok severek ve gerilerek okuduğum bir kitaptır Erebos. Hakkında biraz daha bilgi almak isterseniz;  TIK TIK  Yazarın diğer kitabının da en az Erebos kadar iyi olacağını umut ediyorum.

























Bir diğer kitapsa John Green'in kaleminden çıkan "Aynı
Yıldızın Altında". Kanser hastası olan Hazel'ın hayatını konu alan kitap Goodreads'de büyük beğeni toplamış. Uzun zamandır okumak istiyordum fakat ingilizcem iyi olmadığı için almamıştım. Hatta artık sözlükle okurum alayım ben bunu derken Pegasus'un kataloğu baya bir sevindirik yaptı beni. Yazarın Alaska'nın Peşinde adlı kitabını okumuştum ve tek bir kusur bile bulmadım. Muhteşem ötesi bir konu, mükemmel bir dil ve olmak istediğim mekanlar. Okuyacak kitap arıyorsanız koştur koştur gidin bir kitapçıya ve o kitabı alın, rahatlıkla öneriyorum yani.









2013'ün hangi ayında çıkarlar bilmem ama bu iki kitabı bu sene içerisinde okuyabileceğim ya çok da önemli değil zamanı. :) Bunların dışında Pegasus'tan almak istediğim birkaç kitap daha var. Onlara da bakacak olursak;





Kataloğu buradan inceleyebilirsiniz. Herkese iyi geceler, tatlı rüyalar. =)




8 yorum:

  1. İt Kopuk Takımı'nı ve Tanrı Daime Tebdil-i Kıyafet Gezer'i okudum. İt Kopuk Takımı'nı pek sevmedim, ama çok elimde süründü o, ondan belki. Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer ise roman tadında bir kişisel gelişim kitabı olmuş sanki. Fena değildi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanrı Daima Tedbil-i Kıyafet Gezer'i o türde kitap okumayalı çok oldu diye okuyayım diyorum, İt Kopuk Takımı da aynı sebepten. Zaten en erken yazın alabilirim bu kitapları. :/

      Sil
  2. Saeculum çok ilgimi çekti bi ara ilk kitabı da alıyım de başlıyım okumaya. John Green'in kitabını merak ediyorum ama bilemiyorum okuyabilirmiyim :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında seri değiller canım sadece konuları çok benziyor. :) Tabii Erebos'u şiddetle öneririm. Alaska'nın Peşinde okuduğum en güzel ilk üçe girer ve dili çok akıcı, okursun bence. :)

      Sil
  3. Hazel 13 yaşında değil, 13 yaşında teşhis konulmuştu. Düzelteyim dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm süper kaliteli ingilizcemle direkt 13 yaşında olarak algılamışım. :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...