13 Mayıs 2013 Pazartesi

Kilerde Kitaplar Yarı Fiyatına

Kiler Marketleri'nde kitaplar yarı fiyatına satılıyor. Bugün sırf neler var diye bakmak için otobüsten geç inip baya büyük bir Kiler'e gittim. Maalesef çok fazla çeşit yoktu, yanında okullar olduğundan olabilir diye düşünüyorum çünkü daha küçük bir markette daha fazla çeşit görmüş arkadaşım. Kimi kitaplar zaten indirimde, 10 liralık kitap 5 liraya geliyor. İlk girdiğimde gaza gelip elime Aşk Tuzağı, Ateş ve Buz, Geçmişin Kanı, Kutsanmış Kan, Ruhlar Çemberi ve Soğuk Büyü'yü aldım. Hepsi 9.95'di hatta Kutsanmış Kan 7.95'e satılıyordu. Sonra nedense içime sinmedi zaten evde de okuyacak çok kitabım var diye düşündüm. Ve bunları aldım. :


Anna Karenina almak istediğim bir romandı, umarım Martı kaliteli çevirmiştir. 25 lira olan kitap 12.5'e gelmiş oldu. Kitap Hırsızı 22 olan etiketinden 11'e düştü. Soğuk Büyü ve Ruhlar Çemberi'ni ise etiket fiyatının yarısına almak baya sevindirdi beni. Sonuç olarak toplamda hepsine 33 lira gibi bir şey verdim. ^_^ Kitap olarak benim gittiğim yerde öyle aman aman seçenek yoktu, Nora Roberts kitapları bile yoktu yani. :/ Ama tarihi aşk romanları sevenlerin gayet memnun kalacağını düşünüyorum. Bunlarsa bir arkadaşımın daha küçük olan Kiler'de ben göreyim diye çektiği fotoğraflar. :)

 Klasikten başlayıp her türde kitapları satıyor Kiler. bu arada uyarayım fiyatına aldanıp o klasikleri almayın yanlış hatırlamıyorsam çevirileri pek iyi değildi.


Bu Kiler'e de gideceğim galiba. :D





10 yorum:

  1. Karenina'yı görmemiştim onun için bir daha gitmek lazım. Bizim gibi sürekli alanlar için biraz eskidi kitaplar ama kampanya çok iyi. En son çıkan Linda bile %50'lerde yerini almış.
    Seçimleriniz de çok güzel, keyifli okumalar (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, benim de içimde kaldı zaten başka bir Kiler'e de bakmak istiyorum. :)

      Sil
  2. Çok güzel seçimler keyifle oku inş

    YanıtlaSil
  3. Keşke burada da olsa cidden güzel kitaplar varmış :) Benim dikkatimi direkt Anna Karanina çekti kapağı çok güzel duruyor uzun süredir de merak ediyordum filmini kitaptan sonraya saklıyordum ama böyle giderse çok uzun sürüceğe benziyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baya bir uzun sürer diye düşünüyorum :) Aslında kitaplar güzel ama çoğu yeni değil, yeterince satmış yada çok tutmamış kitaplar indirimde. :)

      Sil
  4. Ay tüh hiç bana yakın yerlerde Kiler yok ya :') O klasiklerden 2 tane ben de almıştım indirimde diye geçen aylarda, bi tanesini hala okuyamadım. Çok kötü çevirisi gerçekten. Yazık oldu aldığıma da onları.
    Güle güle oku :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben de küçükken almıştım o zaman çok sevmiştim kapaklarını falan ama çevirisi cık. :)) Çağrı, A101, Migros yada Carrefour'da da oluyor uygun fiyata kitaplar, bakmak gerek. :D

      Sil
  5. Süper bir indirim yakalamışsınız. Vallahi o ne iyi arkadaşmış,siz göresiniz diye çekmiş kitapları, çok severim böyle can arkadaşları, keyifli okumalar Berfin Hanım, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bu arada arkadaşıma yorumunuzu ilettim çok sevindi. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...