15 Temmuz 2013 Pazartesi

Game of Thrones Oyuncuları Jeneriği Söylerse

Sıkıntıdan internette ilgi alanlarımla alakalı videolar izleyip vakit geçirmeye çalışan ben geçenlerde bu videoya denk geldim. Siz de benim gibi sıkıntıdan patlıyor ve dizi izlemeye dahi üşeniyorsanız böyle eğenceli videolar izleyip vakit öldürebilirsiniz. ^_^





Bu arada Joffrey'i canlandıran Jack Gleeson şu videoda bir  pek bir şirin, böyle süklüm püklüm olmuş bir şeyler anlatıyor ta ki 16. saniyede huhuhu'layana kadar. :D Onu da izlemenizi öneririm vakit öldüren kardeşlerim. o.o


8 yorum:

  1. Joffrey, izlemeye katlanamadım gördükçe sinir oluyorum ama diğer video gerçekten komik :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arya'nın sesi de mükemmellik katmış video'ya. ;D

      Sil
  2. İlk video çok güzel :) İkincide dediğin yer neydi öyle. Kişneme gibi çıkmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi neden öyle yapmış anlamadım ama çok komik geldi. :D

      Sil
  3. ilk videoya çok güldüm ya tınıtıntın:):)

    YanıtlaSil
  4. Catelyn'in söylediği başka dizinin olsa gerek. =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de, kaç kere dinlediysem dinleyeyim çözemedim orada nereyi söylediğini. :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...