23 Temmuz 2013 Salı

Kitap Yorumu: Opal - Jennifer L. Armentrout


Yaklaşık 5 dakikadir ekrana bakıyorum ve nasıl bir girişle başlasam diye düşünüyorum. Opal bittiğinde öyle bir kaldım, öyle bir şok oldum ki kitap hakkındaki düşüncelerimi yazıya dökebilecek miyim bilmiyorum. O yüzden ağır ağır yazacağım, evet sanırım bunu yapabilirim.

Opal'i okumadan evvel Origin'in tanıtımına bakmıştım. Kitabın sonunda olacak önemli şeyi biliyordum. Buna rağmen o önemli şey o kadar ani geldi ki neye uğradığıma şaşırır bir halde kapattım kapağı. Böyle olmasını beklemiyordum. Çok çaresiz bir son oldu benim için. Elimden gelse kitabın içine dalıp birilerinin saçını başını yolacaktım. Ve maalesef günümüz teknolojisiyle kitabın içine girmek mümkün olmadığından öylece kaldım. Sanırım kafamı kitabın ilk sayfalarına götürmem gerekiyor yoksa sonlarda gelişen olaylardan başka bir şey yazamayacağım. Opal serinin EN iyi kitabı, benim için yani. (Bu arada Lux serisini okumadıysanız ve okumayı planlıyorsanız bu yorumu okumayı bırakın çünkü önceki kitaplar hakkında önemli bilgiler içerecek.) Nedenlerine gelecek olursam, Daemon ile Kat'in flört aşamasını geçip sevgili olmaları, aksiyon dozunun artmış olması, Dawson gibi merakla beklediğimiz bir karakterin de artık kitapta olması diyebilirim. Çift halindeki Daemon ile Kat, öküzümüzü daha şefkatli bir hale sokmuş. Tabii her zamanki kendini beğenmişlikleri yerli yerinde ama onu bu yüzden seviyoruz biz. Dawson'a gelecek olursam, hakkında fazla bir şey söylemesem daha iyi sanırım. Daemon'a göre daha bir uysal ve sakin. Kitabın aksiyon kısmının Dawson'la bağlantısı var ve ona yardım edeceklerinden tüm aileyle.

Kitaba Kat'n gözüyle bakacak olursam nihayet Daemon ile aralarındaki bağı adlandırdıkları için mutlu. Ancak Adam'ın ölümünden sonra Dee ondan tamamen uzaklaştı ve bu durum kızımızı baya üzüyor. Ayrıca gizlenmesi gereken bir SD var ve kötü yönde değiştiğini hissediyor.  Daemon'un gözünden bakacak olursam, sanırım onun gözünden bakamıyorum, o kadar öküz hissetmek biraz zor. :D

İlk iki kitaba beş üzerinden dört vermiştim, Opal ise ilk iki kitaptaki temponun çok daha üstünde olduğundan ve kalan her şey en az ilk iki kitap kadar iyi olduğundan benden beş puanı kaptı. Şu an okuyanlar için söylüyorum lütfen sonuna doğru kendinizi şoka hazırlayın, benim gibi "kalmanızı" istemem. o.o


2 yorum:

  1. ben kitabı 5 dakika filan önce bitirdim ve senin gibi öylece kalakaldım ! Hayatımdaki en şok edici son oldu ve hala inanamıyoru ?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ya o moralle yorum bile yazamamışım doğru düzgün. :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...