27 Temmuz 2013 Cumartesi

Öylesine Bir Yazı: Neler Yapıyorum vs.

Tatilde oluşum sebebiyle bilgisayarım iki saatlik yol uzaklığında olduğundan bloguma belli bir süre fazla giremeyeceğim. Bayramdan sonra bu açığı 300 kişi oluyor olmamızdan dolayı yapacağım çekilişle kapatacağımdan emin olabilirsiniz. Bulunduğum yerde teknolojik tek alet cep telefonum olduğundan bu yazıyı da telefondan yazmaya çalışıyorum. Saçma yerlerini görmezden gelirseniz sevinirim. :P Bunun dışında nihayet kitap okuma tutukluğuma son verdim ve daha hızlı okumaya başladım. Şu an Fahrenheit 451'iokuyorum, çok güzel ilerliyor. Kurgusu çok başarılı tabii Allah korusun kimse yakmasın kitaplarımızı. Bundan sonra bugün doğum günüm olmasından kaynaklı olarak hediye aldığım ve dün anneme çaktırmadan paketinden gördüğüm Uyumsuz'u okuyacağım. Ne zamandır okumak istiyordum bu kitabı, kısmet doğduğum güneymiş. Telefondan girdiğimden yazmakta zorlanıyorum, o yüzden şimdilik veda edeceğim. Herkese bol kitaplı günler!

4 yorum:

  1. uyumsuz çok iyi kitaptır çok şanslısın :) zaten ikinciside haftaya filan çıkmış olurmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de haftaya cikacagini ogrendim baya sevindim. =)

      Sil
  2. Nica mutlu yaşlara, doğum günün kutlu olsun :) Ah o tutukluk bir de benden gitse :/ Ayrıcaa kendini fazla özletme e mi? GÖrüşmek üzere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. :) Persembe gunu donecegim insallah ya cok ozledim blogumu. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...