31 Ağustos 2013 Cumartesi

Vee Çekilişimin Sonucu!

Çekiliş sonucunda kazanan kişiler:


Doğum Lekesi-Gizemli Ev=  Ponti

Doğum Lekesi - Pucca Günlük= Kevser Cadgh

Güven Bana - Romeo ve Juliet Manga= Seren Küçük

Kazanları tebrik ederim. :) Bir hafta berfinknt@gmail.com'a adres ve telefon bilgilerini mail atmalarını rica ediyorum. Herkese bol kitaplı günler.

Düzeltme: Seren Küçük iki haftadır ulaşmadığından başka bir arkadaşı seçtim ve bu sefer iletişime geçebildik. bir çekilişim daha böylece bitmiş oldu şimdi kitapları kargoya verme zamanı. =)

5 yorum:

  1. Ponti Kazanmıııış, en az kendim kazanmış gibi sevindim (:
    diğer şanslıları da tebrik ederim (:

    YanıtlaSil
  2. Amanın ben kazanmışım :D Kusura bakmayın yoğunluğumdan yeni gördüm Sempa sayesinde. Hemen bilgilerimi atıyorum, çok teşekkürler ^_^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...