27 Eylül 2013 Cuma

Kitap Canavarları Geliyor!













Blogumu ilk açtığımda kaç tane tur vardı bilmiyorum ama hep özeniyordum ben de bir turda olsam diye. Sonra çok sevdiğim kitap bloggerı olan Gülen tur fikrinden bahsetti hemen atladım tabii .=P Ben birini çağırdım o birilerini çağırdı derken altı blogger birleştik ve ortaya Kitap Canavarları çıktı. Bölümüm gereği grup çalışmaları çok yapıyoruz ve artık başka insanlarla ortak bir şey yapmaktan korkar oldum. Hatta Gülen'e de demiştim anlaşamam falan ben bi' tek senle iletişimde olayım diye. Ama sonra baktım grup konuşması açıldı hepimiz muhabbet ettik ve gerçekten harika bir takım olup çıktık. :D Maşallah diyorum nazar değmesin, umarım böyle devam edeceğiz. Neler yapacağımızdan bahsedecek olursam,  misyonumuz.. eheheh şaka şaka. Diğer turlar gibi biz de kitap yorumlayacağız, elimizden geldiğince incelediğimiz kitap hakkındaki her ayrıntıyı sizlerle paylaşmaya çalışacağız. Hatta turunu yapacağımız ilk kitap geldi bile ama adını vermeyeyim şimdilik. =) Merak ettiğim ve okumak istediğim bir kitaptı umarım güzel bir tur olur ve inşallah diğer turlarımızda güzel bir şekilde devam eder. Çok yakında yayındayız, takipte kalın lütfen..

Turun diğer üyeleri
Mavi Kalem
bidolukitap
Kalbi Kitapla Atan Çocuk
İkinci Harfi "i"
Kitap Sara'yı

10 yorum:

  1. Oy hayırlı olsun :) Bende hep özenmişimdir. Senin adına sevindim ^^
    İlk kitabınızı merak ettim. Takipteyim :)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun :) Umarım çok iyi vakit geçirir, çok güzel çalışmalar yaparsınız :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun :)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun :D Yeni blog turları görmek ne güzel :D Çalışmalarınızda başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, yayındayız. :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...