26 Ekim 2013 Cumartesi

Kitap Yorumu: Düğün Ziyafeti - Jonathan Pidduck (Kitap Canavarlarının Blog Turu)


Tur kapsamında incelediğimiz Düğün Ziyafeti fantastik türde kısa bir kitap. Konusu düğününde yenmek üzere kaçırılan insana aşık olan trollün onunla dış  dünyaya kaçması ve devamında gelen olaylardan oluşuyor. Daha önce troll ağırlıklı bir kitap okudunuz mu bilmiyorum ama ben okumadım. Bu yüzden başlarda kitap bana çok farklı geldi ama akıcı dili sayesinde hemen alışıyor insan.

Düğün ziyafeti trollerin evlendiklerinde diğer troller kargaşa çıkarmasın diye onlara sundukları insana deniyor. Eskiden bir troll düğün ziyafeti olan kıza aşık olmuş ve onun yerine karısını yiyip kızla evlenmiş. O zamandan beri de düğün ziyafeti olarak sadece erkekler seçiliyor ki insan ırkı ırklarına karışmasın. Matilda'nın düğün ziyafeti olan Philip, troll kızın ona aşık olması sayesinde yenmekten kurtulur ve birlikte Philip'in evine kaçarlar. Ardından diğer troller onların peşine düşer. Bir de trolleri öldürmek isteyen polisler var ve onlar ayrı bir sorun.

Kitap için söyleyeceğim en iyi şey çok akıcı oluşu. 167 sayfa zaten kısa ama 50 sayfaymış gibi hissettim okurken, çabuk bitti. Ben bir türlü kitap okuyamıyorum diyenler için tavsiye ederim, kısa ve akıcı olduğundan hemen bitirme garantili. :P Ama yazarın konuyu götürüş şeklini hiç sevmedim. Karakterleri tam anlayamadık, tamam onu sorun etmedim. Bu kadar sayfa da bu kadar oluyormuş dedim. Ama öyle bir son yazmış ki, saçmalığın ötesinde. Hönk diye kalıyorsunuz. Kitap sanırım Neandertlerller Serisi'nin birinci kitabı. O sondan sonra nasıl bir devam gelecek çok merak ediyorum.

Kısacası iyi hoş kitaptı ama biraz boştu. Karakterlerin saçma sapan tavırları olmasa daha iyi olabilirdi. Akıcı, kendini okutan, boş zamanlarınızı değerlendirebileceğiniz bir kitap Düğün ziyafeti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...