3 Kasım 2013 Pazar

İstanbul Kitap Fuarı'ndan Almayı Planladıklarım


















Bu fuarda seri devamı olsun yeni kitaplar olsun almak istediğim baya kitap var. Kesin alırım dediğim birkaç kitabı aklımda netleştirdim, geri kalanına fuarda bakarım artık. Zaten çok fazla almak, özellikle de yeni serilere başlamak istemiyorum. Okunması gereken kitaplarım arttıkça bende bir panik oluştu nasıl bitireceğim diye. :D Kesin alacaklarım ise şunlar olacak:

1.Mekanik Prenses - Cassandra Clare
Serinin son kitabı. Çıkalı oldu baya ama ben fuarda almak istedim. Nasıl biteceğini deli gibi merak ediyorum. ^^














2. Kağıttan Kentler - John Green
John Green'in çevrilmiş yeni kitabı. Pegasus Yayınları'ndan başka bir şeyler daha alırım diye düşünüyorum.


3. Kurtlara Söyle Eve Döndüm
Bu kitabı yarım saat önce keşfettim. Martı yenisi ve konusu baya ilgimi çekti. 


4. Köken - Jennifer L. Armentrout
Fuardan almayı dört gözle beklediğim kitap. Mekanik Prenses kadar merak etmesem de yeri benim için apayrı.
5. Montague Amca'nın Dehşet Hikayeleri - Chris Priestley
Bu kitabı bir blogda görmüş ve çok merak etmiştim. Sanırım devamı niteliğinde bir kitap daha çıkmış ama onu alır mıyım bilmiyorum. Zaten kaç tane kitap alacağım yayınevlerinin indirimine bağlı.

6. Ve Dağlar Yankılandı - Khaled Hosseini
Uçurtma Avcısı ve Bin Muhteşem Güneş kitaplarına bayılmıştım. Eminim bu kitap da en az diğer ikisi kadar iyidir. Öyle olmasa bile sevdiğim bir yazarın kaleminden okumaya değer. :)

Bunlar mutlaka almak istediklerim. Stephen King ve Neil Gaiman kitapları da alacağım ama hangi kitaplarını istediğime henüz karar vermedim. Dex'den başka bir şeyler daha alabilirim, Epsilon'dan almayı planladıklarım da var ama fuar coşkusuyla ne alırım bilinmez. Gittiğim günün akşamında fuar hakkında uzun bir yazı yazacağım. Fuara gittiniz mi ya da gitmeyi düşünüyor musunuz? Herkese bol kitaplı günler! :)

4 yorum:

  1. İlk kitabı merak ettim bende şimdi.Yazarım zaten Ölümcül oyuncaklar serisini de çok merak ediyorum.Ne güzel o istanbul fuarına gitmeyi çok isterdim bende :D iyi okumalar şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana kalırsa Cehennem Makineleri Ölümcül Oyuncaklar'dan daha güzel bir seri, geçmişte geçiyor olduğundan mıdır bilmiyorum ama o seriye bayılıyorum. :) Fuara gitmesem internetten sepeti doldurup kendimi rahatlatmaya çalışırdım herhalde. :D

      Sil
  2. Ben alamadım içimde ukte kaldı ama sen mutlaka Aspendos Yayınları'ndan Seraphine kitabını al. Aspendos Yayınları'nın tüm kitaplarında %50 indirim varmış. Görseydim kesin alırdın yayınevini ama yayınevlerini bulmakta çok zorlandım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seraphine benim de aklımda var açıkçası %50 indirimi kaçırmak istemem. :) Fuarda kesin kararımı vereceğim onun içinde.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...