7 Mayıs 2014 Çarşamba

Fallen Movie Geliyor!

Düşüş'ün film olacağı yıllar öncesinden konuşulan bir şeydi ve geçtiğimiz haftalarda filmin oyuncuları olsun mekan olsun her şeyi kesinleşti! Bu haberi çok daha önce duyuracaktım ama okuldu işti derken detaylı bir yazı yazmaya ancak vakit bulabildim. Lauren Kate facebook hesabında Sword Cross'dan görüntüler, meleklerin dövmeleri gibi gibi bir sürü ayrıntı paylaşıyor sürekli, film hakkında detay öğrenmek isteyenler yazarın sosyal ağ hesaplarını takip etmeli. ^^ Bakınız mesela okuldan ilk görüntüler

Sword&Cross'un merdivenleri taştaan.. Eheheh. Ben okulu biraz daha kasvetli hayal etmiştim ama bunu da sevdim.

Bakınız, bahçeden bir bölüm.Sisli hava, ağaçlar hatta taş yüzeyin detayı bile aklımdaki yatılı okulla çok uyuşmuş bu sefer.

Hepimizin en merak ettiği kısma, oyunculara gelecek olursam; 

Resme ilk baktığımda gözüm direkt Cam'in inanılmaz havalı olmasına takıldı. Cuk oturmuş ben çok beğendim. Karakteri  Harrison Gilbertson canlandırıyor. Need for Speed'i izleyenleriniz varsa filmin başında ölen şirin çocuk vardı ya o işte.  Daniel olmamış ama çok umrumda değil zaten kitapta da böyle gereksiz triplere giren bi ergendi. :D  Lucinda'ya gelecek olursam... Tamam kızın yüzü, havası falan  uyuşuyor da saçları neden kahverengi? Serinin her kitabında Luce'un kuzgun siyahı saçları vurgulanıp duruyordu ve şimdi farklı biriyle karşılaşmak  hoşuma gitmedi. Ben yazar olsam bu tarz detaylara dikkat ederdim, oyuncuların kitaptan bağımsız olmasına izin vermezdim. 


Üçlünün çekimler sırasında paylaştığı bir fotoğraf, sanki Luce'un saçları siyah mı olmuş bana mı öyle geldi?

Diğer oyunculara bakmak için filmin imdb sayfasını ziyaret edebilirsiniz, dediğim gibi Lauren Kate'in sayfalarına bakın o baya bir şey paylaşıyor. Gelişmeleri ben de elimden geldiğince aktarmaya çalışacağım. Hadi inşallah güzel bir film olur, serinin hakkını verir. :)

3 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...