7 Temmuz 2014 Pazartesi

KCBT // Dikkat Aşk Çıkabilir! - ASUDE Kitap Yorumu


Baştan belirteyim kitabı çok beğendiğim için ağır bir fangirl yazısı geliyoooor!

Hayatını bilime adamış asosyal, zengin bir iş adamının kızı İlkim ve Amerika'da ünlü bir iş adamı olan sert mizaçlı Martin. Hiç tahmin etmedikleri bir zamanda hayatları kesişen iki insan kaderin onları birleştirmesiyle zoraki bir evlilik yoluna girdiler. Başlarda nefret olan duygu değiştikçe bir ömür mutluluk onların olabilir miydi? Birbirine zıt iki insan aşkın tüm engelleri aşacağını kanıtlayabilir miydi?


Blog turumuz bu şahane kitaba ev sahipliği yaptığı için ne kadar sevindirik oldum anlatamam. Dürüst olayım kitabı okumadan önce çok iyi bir şey beklemiyordum. Kötü çıkmayacağından emindim ama bu kadar iyi bir kurguyla karşılaşacağımı düşünmemiştim. Konu çok tatlı bir kere, İlkim ve Martin gibi iki zıt karakterin atışmalarını, kavgalarını ve kavgalar sonrasında birbirlerini bulmalarını ağzım açık sırıtarak okudum. Asunny  fanlarının neden çıktığını çok iyi anlıyorum. Ben de bir Asunny oldum sanırsam. :D Yazarımız Asude duyguları o kadar iyi ifade etmiş ki okurken bazen heyecandan yerimde hoplayıp zıpladım. En çok hoşuma giden şey karakterlerin dışarıya söyleyemediklerini okuduğum sahnelerdi. Nasıl bir psikopatsam artık, adam kıza özlediğini söylemiyor ama içten içe acı çekiyor ya ben de hadi söyle söyle artık diye yerimde zıplıyorum falan. Okurken kendimden geçtiğim doğrudur. ^_^

Şimdi diyeceksiniz ki kitap sadece ikilinin aşkı üzerine mi kurulu? Hayır efendim İlkim ve martin dışında çok tutkulu bir çiftimiz daha var. Mary ve Seth. Mary Martin'in ablası ve kocası Seth'le yıllar önce boşanmış ama aralarındaki bağ hala kopmamış. İkisinin özlem dolu cümlelerini okudukça ah vah ettim durdum. Hatta Martin ve İlkim'dense o ikilinin olduğu sahneleri daha çok sevdim ben. Tüm sayfaları, tüm sahneleri sevdim ya karakterler çok canlıydı belki de bu yüzden çok hoşuma gitti kitap. 

Dikkat Aşk Çıkabilir! gibi güzel bir kitabı bizlerle buluşturduğu için Asude'ye çok teşekkür ediyorum, en yakın zamanda Mary ve Seth'in gençlik zamanları hakkında kısa bir şeyler yazması da küçük bir ricam. O ikiliyi çok sevdim, çok sevdik. 
Tam bir yaz romanı Dikkat Aşk Çıkabilir, eğlenceli, temposu yüksek ve tutkuyu hissettiren cinsten. Bu tarz kitaplar seviyorsanız okunacaklar listenize koymanızı şiddetle tavsiye ederim.

Çekilişimize katılmayı unutmayınız. ^^



a Rafflecopter giveaway

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...