10 Temmuz 2014 Perşembe

Kitap Tanıtımı: Görülmemiş Düşler Dillenmemiş Gerçekler - Türkan Kaplan



"Bir adaya gitmeliydim en ıssızından! Ama bu sefer yanıma almam gereken 3 şey değil geride bıraktığım şeyler konuşulmalıydı: Anılarımı bırakmalıydım ilk önce; hem canımı en çok acıtanları hem de en mutlu edenleri. Zira bir zerresi kalsa içini kemirmeye başlardı. İyiyse kalan, bir anda kötüleri de beraberinde getiriverirdi sinsice ya da kötüler iyileri çağrıştırırdı zamansız. Ama bilirsiniz ki uzun sürmez bu sahte mutluluk an(ı)ları. İkincisi ve en az anılar kadar zararlı olanı, acıma hissini geride bırakmalıydım. “İlla acıyacaksan, kendine acınılmadığı günleri düşün, düşün ki aynı faka basma defalarca,” dedim kendime. Öyle bir yere git ki vefadan nasibini almamış insanlar olmasın yanında, çünkü en büyük kötülük, vefa duygusu gelişmemiş insanların eseridir. Bu insanlar için ancak ve ancak verdiğin müddetçe varsındır. “Bir adaya gitmeliydim, sevenlerin gerçek olduğu, anıların son nefeste bile hatırlanmaya değdiği…” diye düşünürken pilotun anonsu ile gerçek hayata döndüm bir kez daha. " GÖRÜLMEMİŞ DÜŞLER DİLLENMEMİŞ GERÇEKLER

Yazarın Notu:
Öncelikle almış olduğunuz bu kitabı diğer yazılmış kitaplardan faklı olarak bir oturuşta okumamanızı tavsiye ederim. Zira bazı bölümlerde derin mevzulara girilmiş olup, içinizde derin derin nefes alma, eski sevgilileri arama ya da psikoloğunuzla görüşme isteği yaratabilir. Böylece belki siz de kendi dünyanıza doğru kısa yolculuklara çıkarsınız ya da yalnız olmadığınızı fark edersiniz. Belki de sadece okuyup geçeceğiniz ve daha elinizden bırakmadan unutacağınız bir kitap olacaktır. O durumda tek tavsiyem fona kendi şarkınızı yerleştirip yine kendi hikâyenize kaldığınız yerden devam etmeniz ve hatta yazmaya başlamanız. Kim bilir, burada yazan bir tek kelime gün gelir hayatınızın dönüm noktası olur…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...