20 Ağustos 2014 Çarşamba

Geri Döndüm!^^

Herkese merhaba! Bloga girmeyeli yüzyıllar olduğunu düşünecek olursam hala takip edenim arada girip bakanım kaldı mı bilmiyorum ama Büyülü Ayraç'ı boşladığım için çok üzgünüm. Aldığım kitaplar, izlediğim diziler - filmler, okuduğum kitapların yorumları falan hepsi birikti ve ben her gün şimdi yazacağım diyerek girip kapattım bilgisayarı. Bu yazıdan hemen sonra Kitapyurdu'ndan yaptığım alışveriş hakkındaki yazım gelecek, artık düzenli olarak yazacağım bu da kendime sözüm olsun. Onun dışında KCBT olarak çok güzel iki tur aldık o kitapları okuyup yorumlamak için sabırsızlanıyorummmm. Kısacası Büyülü Ayraç bir daha kaybolmamak üzere geri döndü, umarım cevap veremediğim yorumlar için de kimse kızgın değildir. Bir sonraki yazımı yazmak üzere ayrılıyorum kendinize iyi bakın herkese iyi geceler, kitap okuyanlara iyi okumalar. ^_^

4 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...