9 Kasım 2014 Pazar

Fuardan Alacağım vol.1 : MAGISTERIUM - Demir Yıl /Holly Black & Cassandra Clare



ASLA BİR BÜYÜCÜYE GÜVENME ...
Callum’un yaşındaki pek çok genç , onun yerinde
olmak isterdi . Özel büyü yeteneklerine sahip olmak
ve efsane okul Magisterium’a kabul edilmek
herkesin rüyasıydı . Buraya girenler, ilk adım olan
Demir Yıl’ı tamamlayarak , güçlerini
nasıl kullanacaklarını öğreniyordu .
Oysa Callum Hunt , diğerlerinden çok farklıydı .
Tüm hayatı boyunca ona, bir büyücüye güvenmemesi
gerektiği söylenmişti . Bu yüzden tek şansı vardı :
Elinden gelenin  en kötüsünü yapmak.
Fakat başarısız olma konusunda başarısız olmuştu!
Şimdi o ürkünç okula kaydolmak zorundaydı .
Geçmişiyle karanlık bir bağı olan ve geleceğini
Derinde n etkileyen o uğursuz okula...
Demir Yıl, sadece bir başlangıçtı.
Call’un en büyük sınavı ise adım adım yaklaşıyordu..

Fuar için kitap bakarken Dogan Egmont'un facebook sayfasında gördüğüm kitapla kalbimden vurulmuşa döndüm. *.* Cass ve Holly'in karışımı, mükemmel bir fantastik olduğundan eminim. fuarda var mı n'olur söyleyin diye sayfaya yorumlar attık, cevap gelmedi. Sonra paylaştıkları resimlerde ne göreyim, böyle uzakta arada kalmış bir Demir Yıl! Fuara henüz gitmeyen ve Ölümcül Oyuncaklar, Spiderwick Günceleri gibi serileri seven arkadaşlarımızın kaçırmaması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Ve böylece fuar listeme bir kitap daha eklemiş oldum, umarım ben gidene kadar fuara gelme ihtimali olan diğer kitaplar da çıkmış olur (Bkz. Karen Ablamızdan Iced) Herkese iyi pazarlar! :)

2 yorum:

  1. BÖYLE BİR ŞEY Mİ VAR
    KESİNLİKLE ALMALIYIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tesadüfen gördüm adamakıllı reklamı yapılmamış elimden geldiğince duyuracağım. :D
      Kesinlikle almalıyız *.*

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...