6 Aralık 2014 Cumartesi

//KCBT// Kitap Yorumu: Pabucumun Ajanı 2 - ASUDE


Tanıtım:
Macera yandığı yerden devam ediyor!Evet, o ateş hâlâ yanıyor ve kimse söndürmek istemiyor!
Tuna Üstüner'le yaşadığım delidolu, dengesiz, kavgalı, bir o kadar da tutku dolu aşkım bana yepyeni bir hayat bahşetmişti. Öncelik sırasında birinciliği kimseye kaptırmayan bu adamın kollarında, bakışlarının gölgesinde, sahiplenici varlığının esaretinde olmak müthişti. Yeni bir kimliğe sahip olmuş, Deniz Üstüner olmanın lüksüne varmıştım. Kurumsal Kasıntım beni kendi dünyasına almış ve benim dünyama girmişti. Her şey o kadar güzeldi ki, bir hayal gibi…
Ta ki o güne kadar!
Saklanan sırlar çözülüp, gizlenen yalanlar açığa çıkınca, o hayal dünyası da yıkıldı. Ama benim o enkazın altında kalmaya hiç niyetim yoktu. Peki, buz tutan bir kalbi yeniden ısıtabilir miydim? Belki bunu ben yapamazdım, ama kaçınılmaz olarak yeniden bir araya geldiğimizde, Tuna'nın kalbi bu savaşa tek başına girmek zorunda kalacaktı.
Bir yandan yaralı kalplerimizle biz, diğer yandan tatlı ve gizemli bir aşka yelken açan Yasemin ve Mert…
Kazanan aşk mı, ayrılık mı olacak?Bildiğim tek şey, bu hikâyede herkes yanacak!

Kitap Canavarları olarak bir Asude kitabıyla daha karşınızdayız! Daha önce de Dikkat Aşk Çıkabilir'in turunu yapmıştık ve kitaba hayran kalmıştım. Yazarın kullandığı dil mi yoksa  kızları okuturken heyecandan kıkırdatan erkek karakterlerini mi daha çok sevdim karar veremiyorum, sanırım ikisi birden. :D

Pabucumun Ajanı 2 elime ulaştığında ilk tepkim "amanın bu çok kalın. o.o" oldu. Jüriydi sınavlardı ödevlerdi derken kitabı bitirememekten korktum yalan söylemeyeyim. Ama kitap o kadar akıcı ki öyle bir ihtimal yok yani her türlü bitiriyorsunuz. Kitap Sarayı hatta bir günde üç yüz altmış sayfa okuyarak kitabı bitirme olayına yeni bir boyut katmış. :D Yani Pabucumun Ajanı 2 kendini okutuyor, Tuna Üstüner varken okuyamamak ne mümkün! :D

Tuna demişken facebook sayfamızdaki alıntıların çoğunu ben de sizler gibi sonradan görüyorum. O nasıl görseldir öyle her biri ayrı vuruyor insanın kalbini. :D Sizce de öyle değil mi, bence bu turun en güzel yanı bol Tunalı alıntılarımız oldu. ^^

Pabucumun Ajanı 2 komik, romantik, tutkulu ve sonunda aaaa bu böyle miymiş diye şaşırtan bir kitap. Son iki üç aydır okuduğum kitaplar arasında bu özelliklerin hepsini birleştiren tek kitaptı. (İşte Asude farkı falan. ;) ) Turumuzun son günlerine geldik ama çekilişimiz hala devam ediyor! Ajan 2 bende de olsun diyorsanız çekilişimize mutlaka katılın, kimin kazanacağı hiç belli olmaz. ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...