17 Ocak 2015 Cumartesi

2014'ün En İyi Beş Kitabı

Gecikmeli bir yılın en iyileri yazısından herkese merhaba! Bilgisayarımdaki birtakım sorunlar yüzünden rahatça yazı yazamıyorum, yorumlara cevap veremiyor olmamın sebebi de bu. 2014 benim için fazlasıyla yoğun bir yıl oldu. Part time çalışayım derken ne okulla ne de blogla ilgilenebildim. Sonra yazın tam rahatladım derken bir buçuk ay staj - iş arasında mekik dokudum. Haliyle çok fazla kitap okuyamadım. Yine de bu sene çok beğendiklerimi paylaşayım dedim. Kitapları sıralama olmadan koyuyorum, yorumu olanları yorum linkinden incelemenizi tavsiye ederim, niçin beğendiğimi detaylıca öğrenmiş olursunuz. ^^


Ve 2014'ün En İyi Kitapları: 

Kurtlara Söyle Eve Döndüm - Carol Rifka Brunt (yorumuma  buradan bakabilirsiniz)
Dikkat Aşk Çıkabilir! - Asude (yorumuma buradan bakabilirsiniz)
Yürüyen Şato - Diana Wynne Jones (yorumuma buradan bakabilirsiniz)
Şahmelek - Merve Akıncı (yorumuma buradan bakabilirsiniz)
Bir Sır Saklı İçimde - Julie Berry (yorumuma buradan bakabilirsiniz)

Yorumu olanlara yorum linkinden bakabilirsiniz demiştim ama meğer hepsinin yorumu varmış. :3 Kitapları koyduktan sonra fark ettim ki bu sene doğru düzgün gerilim - polisiye okumamışım. Aslında sevdiğim bir tür ama denk gelmemiş sanırım, neyse. 2014'ün en beğendiğim beş kitabı bunlardı. Sıralama yapmadım dedim ama Kurtlara Söyle Eve Döndüm'ün yerinin ayrı olduğunu belirteyim. *.* Sizin 2014 yılında okuduklarınızdan en çok beğendikleriniz hangileriydi?





5 yorum:

  1. 5 kitaptan hiçbirini okumamışım ne yazık ki ama Kurtlara Söyle Eve Döndüm elimde ve yakın zamanda okumayı planlıyorum,umarım seveceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda okuyun bence, çok beğenmiştim. Umarım en az benim kadar beğenirsiniz. :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. hiç birini de okumamışım adalrını bile ilk kez duyuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık olsun böylelikle duymuş oldunuz. :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...