17 Şubat 2015 Salı

KCBT / Kitap Yorumu: Karanlıkta Buldum Seni - A. Meredith Walters

#ÖzgecanAslan, unutmadık, unutmayacağız.



 GO Kitap’tan çıkan Karanlıkta Buldum Seni konusu ve kapak tasarımı ile oldukça ilgi çeken bir kitap. İlk bakışta new – adult türündeymiş gibi bir izlenim veriyor ama karakterlerin yaşı ve tavırlarını düşünürsek YA türüne daha yakın bir kitaptı bence. Açıkçası ilk sayfalarında ana karaktere alışmakta biraz zorluk çektim, yazar karakterlerinin ergenlerden oluştuğunu kendi cümleleriyle bile vurgulamış çünkü. Evet liseliler ama liseli olup olgun davranan pek çok kitap karakteri okudum, Maggie biraz çocuksu geldi. Sayfalar ilerledikçe ve Clayton konuya girince ise kızımızın daha sempatik olduğuna karar verdim. Özellikle ikili arasında geçen diyaloglar Maggie’ye karşı sempati duymamı sağladı. Samimi ve komikti yani gerçek bir ikili karşınızda muhabbet ediyormuş hissi veriyordu. Yazarın Maggie karakterine kattığı bu detaylar canlılığı sayfalardan dışarıya yansıtıyor bu bir kitaba ısınmamı sağlayan en önemli şeylerden biri. Diğer bir yandan baktığımızda kitabın diğer YA türlerinin çizgisine farklılık kattığını söyleyemeyeceğim. Yeni gizemli çocuk – şirin kız, liseli aşıklar hikayesi artık çoğu kitapta gördüğümüz bir kurgu. Klasik bir kitaptı da diyemem kendince farkı vardı elbette. Maggie’nin en iyi arkadaşları Rachel ve Daniel da kurgunun güzel yanlarından biri, asıl aşkın etrafındaki diğer çiftleri okumayı seviyorum. Kurgunun tek bir aşk üzerinden gitmesi boğucu oluyor, Karanlıkta Buldum Seni bu açıdan da beğendiğim bir kitaptı.


Karanlıkta Buldum Seni akıcı bir dili olan, biraz karanlık ve gizemli bir kitap. Lise dönemi aşk hikayeleri sevenlerin ilgisini çekeceğini düşünüyorum. Beklentinizi çok yüksek tutmadan boş zamanlarınızda okuyabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Ben de aldım okunmayı bekliyor, güzel yorumun için teşekkürler :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...