1 Kasım 2016 Salı

Hayalet Yorum


"Hangi yoldan kaçmayı denerse denesin, labirent gibi koridorlar onu sürekli aynı odaya yönlendiriyordu. Eskiden bu oda kış günlerinde evin en çok vakit geçirilen yeriydi. Genç kadın kitap okurken çocukları etrafında oturup merakla onu dinlerlerdi. Şömineden gelen sıcaklıkla yanakları pembeleşen çocuklar en sonunda uykuya yenik düşer, anneleri ve yardımcı kadınlar tarafından yataklarına yatırılırlardı. Bu güzel günlerin hatıralarıyla içi ısınan adam yer yer karanlığa gömülmüş olan odaya göz gezdirdi. Annesi vefat edeli on iki sene olmuştu. Fakat kadının hayaleti bir süredir her gece rüyasına giriyor, eski evlerine dönmesini istiyordu..."

Hayaletli Ev kitabım çok yakında tüm kitapçılarda arkadaşlar heheheh. Girişi mini bir yazıyla yapmak istedim. Blogumla alakalı ufak bir sorunum var  ve hayalet hikayemle bağlantılı bir durum. Hatta blog arayüzüme hayalet girmiş olabilir. 👻👻 Sorun şu; blogger ana sayfamda sürekli "bekleyen bir adet yorum var" ibaresi bulunuyor. Tıkladığımda ise bekleyen yorum olmadığını görüyorum. Mesela bekleyen 3 yorum varsa, dört yorum varmış gibi gözüküyor. Ayrıca kayıt güncellemesi yaptığım zaman blogger beni bekleyen yorumlar sayfasına yönlendiriyor. Sorunu geri bildirim olarak gönderdim ama henüz dönüş alamadım. Daha önce aynı durumu yaşayan biri var mı, varsa nasıl çözdünüz? Yardımcı olacak herkese şimdiden çok teşekkürler. ^.^Bu arada hayaletleri düşünürken aklıma Casper geldi. Küçükken çok severek izlerdim. Çok şirin olmasına rağmen herkes ondan korkup kaçardı. Casper üzüldüğünde ben de çok üzülüyordum ama bir şekilde kendine arkadaş buluyordu. Küçüklüğümüzdeki çizgi-filmler ne kadar şirindi ya şimdi hiç öyle şeyler göremiyorum. Umarım bloguma dadanan hayalet de Casper kadar arkadaş canlısıdır. :D 


2 yorum:

  1. Resmini çaldım masaüstü duvar kağıdı yapacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii, ben de internetten aldım zaten =D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...