25 Mart 2017 Cumartesi

Instagram Çekilişim

Herkese merhaba, ikinci çekilişimi başlatıyorum. Kazanan bir kişi kitapyurdu.com'da kullanabileceği 25tl değerinde kitap hediye kartına sahip olacak. Şartlar çok basit:😊 🎃Beni, yani @buyulu_ayrac'ı takip etmek 🎃Gönderiyi beğenmek 🎃Gönderinin altına yorum olarak 4 kişiyi etiketlemek. Farklı yorumlarda farklı 4 kişiyi etiketleyip ek haklar kazanabilirsiniz. Ek olarak bu gönderiyi #büyülüayraçhediyekartçekilişi etiketiyle paylaşıp beni etiketlerseniz +3 hak kazanabilirsiniz. Paylaşanların profilinin açık olmasını rica edeceğim. Son katılım tarihi 15 NİSAN Cumartesi. Herkese bol şans ❤ @kitapcekilisi #çekiliş #çekilişvar #kitapçekilişi #cekilis #kitapcekilisi #kitap #book #instabook #vsco #vscocam #vscobooks #vscoblogger #blogger #kitapblogu #bookblogger #büyülüayraç
Berfin Kanat (@buyulu_ayrac)'in paylaştığı bir gönderi ()

 Herkese merhaba! Burayı bir süredir ihmal ettiğim için üzülüyorum. Yorumlamak istediğim kitaplar, anlatmak istediğim filmler var. Umarım hepsinin sırası gelir. Bu sıralar instagram hesabıma biraz daha özenir oldum, asıl amacım oradan bloguma kişi çekmek olsa da bookstagram gibi kullanmaya başladım diyebilirim. 😅Ama tabiiki de orası asla blogun yerini tutamaz. Buradaki samimiyet ve özgürce yazmanın rahatlığı yok, iyi ki de yok. Yaşasın bloglar! diyerek lafı bağlayayım heheh. Instagram hesabımda düzenlediğim çekilişe katılırsanız çok sevinirim. Blogdan gelen ve tanıdığım birinin kazanmasını tercih ederim doğrusu. ^.^  En yakın zamanda görüşmek üzere, mutlu pazarlar. 

5 yorum:

  1. Kesinlikle katılacağım ama artık şu bloga DÖN!!!! Özlüyoz senin yazılarını yaaa -sitem dolu emoji- Bir ara ben de instagramdan dolayı blogumu boşlamıştım ama neyse ki şu an dengeleyebildim durumu. Değişik bir büyüsü var bu bookstagram olayını yani sadece bir foto çek, filtre uygula ve basit bir şekilde yorum at. Ne yalan söyleyeyim bu kadar kolay oluşu bana cazip gelmişti başlarda ama sonradan benim neredeyse kitap kadar uzun olan yorumlarım ve blog sayesinde tanıştığım kaliteli insanlar sayesinde anladım ki yok bloguna geri dön, instagram da da ara sıra foto paylaş :)) Ayy ne uzun bir yorum oldu ya neyse şimdi buradan çekilişine katılmaya gidiyorum ben:))

    YanıtlaSil
  2. sanırım katıldım büyülü ayraç =)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir çekilişmiş o katılanlara başarılar şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim herkesin adına ^^ :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...