Okuma Şenliği'ne ilk çıktığı zaman katılmış, hatırlayamadığım bir sebepten dolayı tamamlamadan bırakmıştım. Muhtemelen aklım listeye uygun olmayan kitaplara kaymıştır diye düşünüyorum. :3 Ardından gelen diğer okuma şenliklerine de yoğunluk vs. gibi etkenlerden dolayı katılamamıştım. Bu sefer düzenlenen şenliğin listesi okumak istediğim kitaplarla örtüştüğü için katılmaya karar verdim. Siz de Kış Okuma Şenliği'ne katılmak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.
Gelelim puanlama sistemine ve seçtiğim kitaplara. Toplam 20 kategori var, bir iki tanesi hariç hepsine uygun kitaplar buldum. Bu da demek oluyor ki bu kış baya güzel kitaplar okuyacağım. ^_^ Kategoriler ve seçtiklerim şöyle:



