22 Aralık 2014 Pazartesi

Yeni yıla yeni Tictoc’la giriyoruz!

Hiç yorum yok:
Yeni yıla yeni Tictoc’la giriyoruz! Yarına kadar yeni versiyonu indirenlerden 600 kişiye N11'den 50 TL HEDİYE #ad

19 Aralık 2014 Cuma

Büyülü Ayraç 2. Yaş Günü Çekilişi

8 yorum:




Gecikmiş bir doğum günü yazısı & çekilişinden herkese merhaba! 3 gün rötarlı da olsa yaş günümü kutluyorum. ^_^ 16 aralık 2012 tarihinden beri aktif olan blogum iyi ki doğmuş, iyi ki yazmaya başlamışım. :) İlk zamanlar blog tutmak beni çok geriyordu, nasıl yazsam ki şimdi ya iyi olmazsa ya kimse takip etmezse düşüncesi içerisindeydim. Biraz zaman geçince diğer kitap bloggerların da sayesinde hem alıştım hem de ortak noktalarımın olduğu bir sürü insanla tanışma fırsatı bulmuş oldum. Okulunuzda ya da iş ortamınızda kaç kişi kitap okuyor, kaç tane adamakıllı kitap muhabbeti  yapabileceğiniz, yeni çıkanlardan bahsedebileceğiniz insan var ki, benimkileri saysak bir elin parmağını geçmez maalesef. Büyülü Ayraç benim için bunu sağlayan bir ortam oldu. Kitapsever bir sürü insanla iletişimde olmamı sağladı ki bu gerçekten çok güzel bir şey. Özellikle zevkleriniz deli gibi örtüşüyorsa. ^_^  (Bkz. Kütüphanemden Kitap Manzaraları , en sevdiğim bloglardan biri <3 ) 

Şimdi çekiliş kısmına gelecek olursak, daha öncekiler gibi Rafflecopter üstünden yapıyorum, siz istenilen seçenekleri yapıyorsunuz ve bitimde program otomatik olarak kazananları seçiyor. Linki alta koyacağım, nasıl yapacağı konusunda kafası karışan olursa berfinknt@gmail.com adresinden bana mail atabilir ya da buradan da yazabilir. Hediye edeceğim kitaplar her türden olsun istedim. Mabet fantastik, İçimdeki Psikopat psikolojik - gerilim ve Tatlı Sır romantik - komedi ağırlıklı. Sınav zamanım olduğu için ilk ayın 15'inden önce gönderim yapmam zor olacak o yüzden çekilişin bitim tarihini 18 ocak pazar günü yaptım. Kimin hangi kitabı alacağını kazanan sırasına göre belirlemeyi düşündüm. Duruma göre değişiklik de yapabilirim tabii. 

Çekilişin tek şartı blogumu takibe almak. Diğer seçenekler de size ekstra hak kazandırıyor, facebook sayfamı takibe almak, twitter hesabımı takip etmek ve çekilişi paylaşmak gibi gibi. Paylaşımları her gün yapabiliyorsunuz bu da daha fazla hak kazandırmış oluyor. *.*

Son olarak Büyülü Ayraç'ı takip eden (özellikle severek takip eden kesime :P ) herkese çok teşekkür ediyorum. Birileri yazdıklarımı okuyunca ya da görüş bildirince baya mutlu oluyorum. ^_^  Hep beraber nice yıllara, herkese bol şans! 




a Rafflecopter giveaway

17 Aralık 2014 Çarşamba

İnceleme: Son Kurtadam - Glen Duncan

4 yorum:

Vampir romanı dediğimizde aklımıza hâlâ Dracula gelir, ama kurtadam romanı hep sahipsiz kalmıştı; Jake Marlowe ortaya çıkana kadar… O, zamanımızın bir kahramanı; gerçek bir anti-kahraman! Jake, kurtadamların sonuncusudur. 200 yılı geride bırakan Jake, içkisini elinden, sigarasını da ağzından düşürmeyen, cinsel hayatına düşkün bir kurtadamdır. Artık varoluşuyla ilgili bir krizin eşiğindedir, ancak gizemli bir şekilde, onun hayatıyla ilgili planları olan iki tehlikeli grupla, vampirlerle ve Av'la karşı karşıyadır. Hiç beklemediği bir anda tanıştığı bir kadın Jake'in hayatını altüst edecektir. Ama altüst olan sadece Jake'in hayatı mıdır? İngiliz yazar Glen Duncan, Son Kurtadam serisinin ilk kitabıyla efsaneye yeni, vahşi ve ateşli bir kimlik kazandırıyor. Sadece aksiyonu bol bir filmin erişebileceği bir sürükleyiciliğe sahip olan bu roman, aynı zamanda popüler kültüre, müziğe, edebiyata, sinemaya yapılan göndermelerle süslü. Duncan, nitelikli edebi üslubunu gotik romanın çıplak tekinsizliği ve macera romanlarının basit ama etkileyici anlatımıyla birleştiriyor.
Son Kurtadam, Jake'in tuttuğu günlüklerden oluşan bir kitap. Gerçekçi yanı ile ilk sayfalardan itibaren okuyucunun beğenisini kazanıyor. Jake Marlowe bir kurtadam, alkol ve sigara tüketiminde sınır tanımayan, zengin, yılların getirdiği kültürel birikime sahip ve cinsel hayatına düşkün biri. Tüm bu özellikleri onu sadece dolunayda dönüşen fantastik bir yaratık olmaktan çıkarıp gerçek bir karaktere oturtmamızı sağlıyor. Kitap abartılı olaylar içermiyor, hatta fantastikten ziyade aksiyon yönü ağır basıyor diyebilirim. Son kurtadam Jake'i yakalamak için harekete geçen DOKET(doğaüstü varlıkları yakalayan bir teşkilat)  ve Jake arasındaki kovalamaca bu kitabın asıl konusunu oluşturuyor. 

"Hala duygularım var ama onlara sahip olmak beni hasta ediyor... Sadece artık daha fazla yaşamak istemiyorum."

Kitap sadece kurtadamlar üstüne kurulu değil, vampirler de sahneye dahil oluyor. Çok ön planda olmasalar bile farklı bir ırkın daha oluşu Son Kurtadam'a çeşitlilik katmış. DOKET'in varlığı da okuyucunun farklı paranormal varlıkların kitabın negatif bölgesinde olduğuna dair bir hisse kapılmasını sağlıyor. 

"Saatlerimi alevleri seyrederek, denize bakarak ya da yalnızca viskiden uyuşmuş, tilkilerin sessiz arkadaşlığıyla ısınmış bir şekilde uzanarak geçiriyorum."

"Seni seviyorum demenin şeytana layık bir günah olduğu zamanlar vardır."

Son kurtadam belli bir tempoya sahip. Ne çok geriyor ne de çok durgun geçiyor. Ama biraz uzatılmış olduğunu düşünüyorum. Sanki aynı olaylar daha hızlı ilerlese daha akıcı olabilirdi. İlk yarıda gerçekleşen önemli bir olay ilk yüz sayfada da verilebilirdi mesela. Glen Duncan serinin ilk kitabı olduğundan açıklamalı bir ilerleme yapmak istemiş sanırım.. Diğer kitapların daha heyecanlı geçeceğini düşünüyor ve umut ediyorum. ^_^





10 Aralık 2014 Çarşamba

Kitap Tanıtımı: Bay Mercedes - Stephen King

1 yorum:

Stephen King'in beklenen kitabı Bay Mercedes 19 aralıkta raflarda yerini alacak. Bill Hodges Üçlemesi'nin ilk kitabı olan ve bir dedektifin (kendisi Bill Hodges oluyor) başından geçenleri konu alan kitap GR Choice Awards 2014'de yılın en iyi gizem & gerilim kitabı ödülünü kazandı. Serinin ikinci kitabının ismi ise Finders Keepers olarak belirlenmiş, o da yine Bill Hodges karakteri üzerinden gidiyor. 

9 Aralık 2014 Salı

Kitap Tanıtımı: Tatlı Şeytan - Wendy Higgins

Hiç yorum yok:

Go Kitap etiketiyle okuyacağımız Tatlı Şeytan paranormal romance türünde ilgi çekici bir kitap. Nefilimlere hep melek soyundan bakmıştık, bu sefer Tatlı Şeytan ile iblislere dönüyoruz. Kitabı  gerçekten merak etmemin sebebi de bu, iblislerin hakkını verecek güzel bir şey olmasını umut ediyorum. Ve kapağı muhteşem! *.* Umduğum kadar karanlık bir yanı varsa fazlasıyla güzel olacak bence. Okuyucu yorumlarını dört gözle bekliyorum. ^^

8 Aralık 2014 Pazartesi

Kitap Yorumu : Şahmelek - Merve Akıncı

Hiç yorum yok:


 Tanıtım:
"Elimden gelse hâli hazırda kenetlenmiş ellerimizden güç alıp onu bu evden kaçırırdım. Denizi görebileceğimiz bir yere giderdik belki... Hiç konuşmazdık. Dudaklarımız değil, dokunuşlarımız konuşurdu bizim yerimize... Başımı onun geniş omzuna yaslayıp burnumu boynuma gömerdim. Onun o tatlı kokusunu doya doya içime çekip gözlerimi yumardım. İnanıyorum ki birlikte olsak her şey daha güzel olacaktı. Belki daha kolay..."

Ailesi, kız kardeşinin tedavisi için Amerika'ya gittikten sonra Balkanlı Ailesi'nin evinde yaşamaya başlayan İde'nin hayatı, bir gün rüyasında evin oğlu Aslan'ı görmesiyle tamamen değişir. Herkese, her şeye ve özellikle aşka karşı soğuk ve ilgisiz görünen Aslan Balkanlı'ya yavaş yavaş âşık olmaya başlayan İde, tutulmaya başladığı adamın buzlarını eritebilecek midir? Yaralı bir aşkın hayaletiyle boğuşan Aslan ise onun seven bir kadının varlığını kabul edebilecek midir?

Wattpad hikayesi olarak başladığım ve kitabını elime alabilme şansı yakaladığım için çok mutlu olduğum bir kitap Şahmelek. Dram - romantik tarzı kitaplar beni boğar ya da sıradan bulurum ama Şahmelek kesinlikle öyle olmadı. İçten gelen şiirsel bir anlatımı var, okurken o aşkı sessiz notalarla hissettiriyor sanki. 

"Sarılmak, bir bedende iki kalp atışını hissetmekti. Öyle bir elektrikti ki sarıldığınızda her şey silinirdi yeryüzünden. Sadece o an olurdu. Sonsuz bir huzur kaplardı havayı. Tutku, istek ya da şehvet değildi. " 

Kitabın konusu İde ve Aslan'ın arasında geçenlerden oluşuyor. İde karakterini çok sevdim, ürkek gibi dursa da içinde asıl karakteri olmaya hazır güçlü bir kadın var, zeki ve mantıklı bir kız. Aslan'sa kitabın belli bir yerine kadar soğuk bir gizem. Soğuk gizemli bir odun da diyebiliriz gerçi biz ona. :D Agresif biri İde etrafındayken o kadar garip davranıyor ki okurken Allah Allah bunu neden böyle yaptın sen şimdi Aslan Balkanlı diyorsunuz. o.o




"Güzel adam... Bana neler yaptığını bir bilsen."

Şahmelek biraz eski tip Türk dizilerine benziyor. Büyük konağın varis oğlu ve sıradan ama güzel kız arasında geçen aşk. Olaylar ilerledikçe kız da iyi bir noktaya gelir hatta bazen adama tepeden bakabilecek bir noktaya. Tabii şunu belirtmek gerekiyor ki aslan Balkanlı'ya tepeden bakacağınız bir nokta olduğunu sanmıyorum. :D Kendini beğenmiş bir anne, sıcakkanlı bir baba figürü ve olmazsa olmaz karakter aile dostlarının esas kıza rakip olan uyuz kızı. Hepsini Şahmelek'te bulabilirsiniz, bir beyaz dizi misali inişli çıkışlı  heyecanlı ve sakin yerleri olan bir kitap. Türk yazarların ön plana çıktığı bir dönemde olduğumuzu düşünüyorum,  ve Merve Akıncı da bu yazarlardan biri. Okurken sizi içine çekecek bir aşk romanı arıyorsanız Şahmelek tavsiyemdir. 


7 Aralık 2014 Pazar

Kasım Sonu & Aralık Başı İzlediklerim

4 yorum:
    Okul son zamanlarda hazır biraz daha sakinken izlemek istediğim filmlere bakayım dedim. Son zamanlarda çoğunlukla aşk filmi arıyordum şimdi ise polisiye - gerilimlere sarar oldum. Aslında bu akşam için de film izleme gibi bir planım vardı ama kardeşimin tavsiyesi ile Person of Interest'e başladım. İki bölümünü izledim, şimdilik beğendim sayılır. Diğer sezonları çok çok daha iyiymiş onun gazıyla bu sezonu götürürüm diyorum. 



İlk filmimiz Zaman Yolcusunun Karısı. IMDb puanı 7.1 olan film zamanda yolculuk yapabilen Henry ve eşi Clare'in yaşadıklarını anlatıyor. Daha önce kitabını okumuş ve beğenmiştim. Romantik drama sevenler için güzel filmdi, kitabı kadar güze değil o ayrı tabii.  ^^ 


Yine zaman kavramını aşkla birleştiren bir film, About Time.Bu seferki zaman yolcumuz Tim 21 yaşına gelince aileden miras bir yeteneği olduğunu öğreniyor, geçmişe yolculuk yapabilmek. Zaman Yolcusunun Karısı'nda Henry istemsiz bir şekilde ve nereye gideceğini ne kadar kalacağını bilmeden sadece gidiyordu. Tim ise istediği zamana yolculuk yapabiliyor isterse bir iki saat isterse aylar, yıllar öncesine. About Time uzun zamandır izlediğim en tatlı aşk filmiydi, IMDb puanı ise 7.8.


Sonra farklı türlerde bir film izleyeyim diyerek gizem - gerilim temalı filmleri araştırmaya başladım. The Exam fragmanına kanıp açtığım bir film oldu. 4 erkek 4 kadın sekiz kişiyi bir iş görüşmesinin son aşaması için çağırırlar, önlerinde boş bir kağıt, 80 dakika süre verirler. Tek bir soru ve tek bir cevap var. Ama sorun şu ki kağıtta soru falan yazmamaktadır. Film çok gizemli başladı, sınav görevlisi bir havalarda işte efendim tek kural bizim kurallarımız bilmem ne. Odada ağzını bıçak açmayan bir güvenlik görevlisi var yanlış bir şey yaparsanız diskalifiye olunca sizi yaka paça atıyorlar falan. Konuyu iyi başlatmışlar ama sonu aşırı dandikti. Ayrıca kimin kazanacağını ilk yarıdan sonra anlıyorsunuz. İsteyen gene izleyebilir ama ben tavsiye etmiyorum. 


He's Just Not That Into You  boş zamanlarda izlenebilecek eğlenceli bir filmdi. Aslında liseden beri izleyeceğim diye aklımın bir köşesine koymuştum çünkü bir arkadaşım ilişkiler hakkında iyi bilgi veriyor bakın bence dediydi. Ve gerçekten de öyle.  :P Oyuncu kadrosu için bile izlenebilecek bir film. Eğlenceli ve romantik bir şeyler arıyorsanız He's Just Not That Into You'ya  bir bakın derim. 


Ve son film, Prisoners. Kardeşinizin fazla film izlemesinin en güzel yani bana şu tarz bir film aç ama çok güzel olsun lütfen diyorsunuz siz çayı koyarken o açıyor ve istediğiniz türde şahane bir film karşınızda. :D  IMDb'si 8.1 olan 150 dakikalık bir polisiye - gerilim Prisoners. Baş rollerde Hugh Jackman ve Jake Gyllenhaal oynuyor. Kızı kaçırılan bir babanın verdiği mücadele, birbiriyle bağlantılı bir sürü olay, kaçırılan başka çocuklar, küçük çaplı tarikatlar falan.  Gerçi belli bir noktadan sonra bazı şeyleri çözmeye başlıyoruz ama Jake'in karizmatik polis pozlarını kesmek için bile izlenebilir. :D Gerilim sevenlerin kaçırmaması gereken bir film olduğunu düşünüyorum. 


Son zamanlarda izlediklerim bunlardı, The Exam hariç hepsinden memnun kaldım. Hala yeni filmler arıyorum yani önerileriniz varsa seve seve alırım. Özellikle gizem - polisiye türünde. Siz bu aralar ne izlediniz?



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...