25 Aralık 2013 Çarşamba

Kitap Yorumu: Montague Amca'nın Dehşet Hikayeleri - Chris Priestley

1 yorum:

Edgar'la beraber amcasının korkunç hikayelerini dinlemeye hazır mısınız? Montague Amca ormanın derinliklerinde büyük bir evde yaşayan yalnız bir ihtiyardır. O kadar yaşlı ki, Edgar'ın babası bile amcasının kaçıncı kuşaktan olduğunu tahmin edemiyor bu yüzden ona sadece amca diyorlar. Edgar'ın ziyaretine gittiği Montague Amca'nın anlattığı hikayelerden oluşan kitap dehşet denilecek derece korkunç değil tabii. Ama yer yer ürküten kısımları oluyor. Bazı hikayeler bana biraz kasma geldi, sonunu n'apsak da çok korkunç göstersek der gibi olmuş. içinde Türkiye'de geçen cinli bir hikaye bile vardı. Hikayeleri yazarken sonunun korkunçluğundan ziyade atmosferin korkunçluğuna önem verilseymiş gerçekten dehşet olabilirmiş. Montague Amca'nın hikayelerinin bittiği ve Edgar'ın ne durumda olduğunun anlatıldığı kısımlar daha çok ürküttü beni çünkü o evin atmosferi çok daha güzeldi. 

Boş zamanının değerlendirmek için güzel bir kitap, zaten kısa ve resimli. Benim gibi okuma tutukluğunuz yoksa çabuk biter anlayacağınız. :) Bu arada korkunç değil dedim ama 13 yaşının altındaki okuyuculara tavsiye etmiyorum, o yaşlardayken okusam çok korkardım büyük ihtimalle. Cinler, garip yaratıklar falan. :D

Puanım

23 Aralık 2013 Pazartesi

Okuyorum: Yolun Sonundaki Okyanus - Neil Gaiman

Hiç yorum yok:

Okuyamama alışkanlığımı hala üstümden atamadığım şu günlerde Yolun Sonundaki Okyanus'a başladım. İncecik ve akıcı bir kitap olmasına rağmen üç dört gündür çantamda takılıyor kendileri. Bitireceğim inşallah, durmak yok okumaya devam. ^^

DenizBank 3. Kısa Film Fest Yarışması, FastPay'i En İyi Anlatacak Yönetmenleri Bekliyor

Hiç yorum yok:
DenizBank tarafından 3. kez düzenlenecek olan Deniz Film Fest ile mobil cüzdan fastPay’i en iyi anlatan viral seçilecek. “fastPay’i en iyi sen anlat, büyük ödülü sen kazan!“ konulu yarışmada dereceye girenleri 5.000 ile 15.000 TL arası ödüller bekliyor.

Yenilikçi ürün ve hizmetleriyle farklılaşan DenizBank, sektörde fark yaratan uygulaması fastPay’i en iyi anlatacak yönetmenleri bekliyor. DenizBank tarafından 3. kez düzenlenecek olan Deniz Film Fest ile DenizBank’ın mobil cüzdanı fastPay’i en iyi anlatan kısa film seçilecek. “fastPay’i en iyi sen anlat, büyük ödülü sen kazan!“ konulu yarışmada filmler maksimum 2 dakika sürecek. Yarışmacılar çektikleri filmlerde isterlerse viral, isterlerse gerçekten hayattan örnekler, isterlerse de sokak röportajları şeklinde bir film yapabilecek ve çekim için her türlü cihazı kullanabilecekler.

Başvuru yöntemi

Katılımcılar çektikleri videoları, video paylaşım sitesi Youtube’a yükleyecek ve linklerini DenizBank Facebook sayfasında bulunan 3. Deniz Film Fest uygulamasına girerek 20 Ocak – 28 Şubat 2014 tarihleri arasında başvurularını yapabilecekler. İzleyiciler, 1 - 13 Mart 2014 tarihleri arasında, uygulamada bulunan ve beğendikleri filmleri “like” ederek oylayacak. En fazla “like” alan 30 film, 17 – 28 Mart 2014 tarihleri arasında jüri tarafından değerlendirilecek. Jüri Belgesel Sinemacılar Birliği Başkanı ve Belgesel Yönetmeni Hasan Özgen, Görüntü Yönetmeni Uğur İçbak ve Yönetmen Taner Elhan’dan oluşuyor. İlk 3’e girecek filmler için DenizBank tarafından sırasıyla 15.000, 10.000 ve 5.000 TL ödül verilecek. Ödül töreni ise 8 Nisan 2014’te düzenlenecek.

Dijital bankacılıkta ezber bozan uygulama: fastPay

DenizBank’ın fastPay uygulaması özellikle gençlerin birbirlerine hızlı para transfer etmeleri, üye işyerlerinde, ellerini cebine atmadan sadece telefonlarından ödeme yapabildikleri inovatif bir mobil cüzdan uygulaması. Uygulama sayesinde DenizBank müşterisi olsun olmasın herkes cepten cebe 7/24 ücretsiz para gönderebiliyor. Kullanıcılar DenizBank Mevduat Hesabı’nı veya kredi kartını fastPay cüzdanına bağlayabiliyor, fastPay işyerlerinde alışveriş olanağına sahip oluyor. Alışverişlerde ödeme yaparken NFC, QR Kod gibi hiçbir ekstra teknolojiye ihtiyaç duyulmaması ise fastPay’in rakiplerinden ayrıldığı en önemli fark olarak dikkat çekiyor.

Ayrıca fastPay ile istenilen DenizBank ATM’sinden kartsız para çekilebiliyor. Uygulama AppStore, WindowsPhone Store ve Google play’den ücretsiz olarak indirilebiliyor.

Bilgi için:
Bersay İletişim Danışmanlığı / 0212 337 51 00
Rasim Yılmaz  /  Tel: 0212 337 51 49 / GSM: 0554 289 49 01 /  rasim.yilmaz@bersay.com.tr
Gül Mumcu Mutlay  /  Tel: 0212 337 51 79 / GSM: 0532 251 83 30 /  gulm@bersay.com.tr


Bir boomads advertorial içeriğidir.


DenizBank 3. Kısa Film Fest Yarışması

16 Aralık 2013 Pazartesi

Çekiliş Sonucu

4 yorum:
Doğum günü çekilişini kazananlar belli oldu, katılan herkese teşekkürler. Kazanan arkadaşlar 2 gün içerisinde bana facebook sayfamdan ya da berfinknt@gmail.com adresinden adres bilgilerini gönderirlerse sevinirim. Herkese iyi geceler. .)


12 Aralık 2013 Perşembe

Kış Okumaları İçin Kitap Önerileri

3 yorum:
Malumunuz iki gündür İstanbul'da kar yağıyor. Dışarıdayken soğuktan donsak da eline çay/sıcak çikolata ve türevi bir şey alıp kitap okumak gibisi yok. Özellikle tatilse ve tüm gün yapman gereken bir şey yoksa. :) Ben de okuduğum kitaplardan birkaç tanesini kışın okunabilecekler kategorisinde sizlere sunayım dedim.


Kristi Cook - Sığınak
Sığınak LYS dönemimde okuduğum vampir ağırlıklı bir fantastik romandı. Kitabı çok beğenmemi sağlayan şeyse yatılı okulda geçiyor olması. Ayrıca bu okul birtakım psişik güçlere sahip insanların gittiği özel bir yer. 2012'nin en iyi kitapları kategorisinde de Sığınak'ı paylaşmıştım. Akıcı, kendine has bir kitap, tavsiyemdir.












Amber Kizer - Meridian
Ah Meridian... Aslında bu kitabı listeye koymasam mı dedim çünkü dilimize devamı çevrilmemiş bir serinin ilk kitabı. Konusu ayrı güzel karakterleri ayrı güzel. Gereksiz aşk üçgenleri de yok içinde. Kış zamanı kocaman bir evde geçtiğini de belirteyim. Umarım okuduktan sonra benim gibi devamı yok diye üzülmezsiniz. :/












Neil Gaiman - Mezarlık Kitabı
Okurken "Neden ben de mezarlıkta yaşamıyorum ki?" diye özendiren bir kitaptır kendileri. Böyle resimli falan çok şirin. Hayaletlerle ilgili bir şeyler okumak istiyorsanız tavsiye ederim. Çok farklı, çok güzel.















Brenna Yovanoff - Yer Değiştirenler
Geçtiğimiz yaz okudum, çok beğendim mi hayır. Ama kendine özgü konusu ve gotik atmosferiyle insanı içine çekiyor. Fantastik ama zombi desen değil hayalet desen değil. Farklı bir tür. Karakterlere pek ısınamasam da kitabı kapattığımda değişik bir şey daha okumuş oldum demiştim.












John Green - Alaska'nın Peşinde
Bana kalırsa Aynı Yıldızın Altında'dan daha güzel olan kitap. John Green hiç okumadım ya da sadece aynı Yıldızın Altında'sını okudum diyorsanız bu kitabını da okunacaklar listesine ekleyin bence.














6 Aralık 2013 Cuma

Kasım Ayında Okuduklarım

2 yorum:
Bu ay maalesef okumaya fazla vakit ayıramadım. GR'ye baktım da sadece üç kitap okumuşum. :( Aralık ayında bu sayıyı artırırım inşallah.. Neler okumuşum diye bir bakacak olursak:



Cehennem Makineleri Serisi'nin son kitabı, sonunu beğenmediğim kitabı. :/ Yine de efsane bir seri olduğunu inkar edemem, gölge avcılarıyla tarihi zamanlar birleşince çok hoş bir kitap çıkmış ortaya. Kitabın yorumu blogumda mevcut.








Ötekiler Arasında kuşkusuz bu sene okuduğum en iyi romanlardan biriydi. Blog turu kapsamında inceledik iyiki de incelemişiz. Tereddütsüz tavsiye edebilirim kitabı, o derece iyi yani. Okuyun, okutun efenim. :)








Montague Amca'nın Dehşet Hikayeleri'ni Tüyap'tan almıştım. Ürkünç öykülerden oluşan bir kitap. Değişikti, kendi tarzı vardı ama hikayelerinden çok korkamadım. Belki gecenin bi' vakti odamda tek okusam korkardım bilemiyorum. :D Yorumunu çok yakında yazacağım.







Kasım ayında okuduklarım bunlardı. Biliyorum, çok az ve bu kitap okuyamama halimden nasıl kurtulacağım hiç bi' fikrim yok. Önerileriniz varsa seve seve dinlerim. :) Sizler hangi kitapları okudunuz kasım ayında?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...