14 Mart 2022 Pazartesi

2022 Blogları

 Selamlar, senelerdir blog yazılarını severek takip ettiğim Kitap Eylemi bloggerların birbirine destek olması için güzel bir etkinlik başlatmış. Blogları ziyaret ederek postları okumak, yorum bırakmak küçük gibi görünse de yazmak isteyenlere şevk veriyor. Eskiye göre buraya çok bakamasam da fırsat buldukça girmeye çalışıyorum. Bundan sonra daha aktif olmaya çalışacağım. Takip ettiğim hesapların da yazdıklarını okumak için zaman ayıracağım. 


Bahsettiğim yazıya burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz. Blogumun eskisi kadar görünme almadığının farkındayım, buradan tanıştığım bloggerla da genelde instagramdan haberleşiyoruz. Burada kaç kişi kaldık merak ediyorum, görenler yorum atarsa sevinirim. Herkese mutlu bir hafta diliyorum. :)

4 yorum:

  1. gördüm, teşekkürler paylaşım için :) umarım etkileşim olsun fazlaca.

    YanıtlaSil
  2. Ben hep buralardayım :-) Takip ettiğim blogların artık yazmaması insanı üzüyor ama neyse ki bir yandan yeni arkadaşlar katılmaya devam ediyor aramıza.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar Momentos'un Radyo programından geliyorum. :) Sizden bahsetmiş ve yeni keşfettim :) Bundan sonra hep gelirim ben ama çay severim çay var mı? :)

    YanıtlaSil
  4. Eskisi kadar sıkça yazmıyorum ama hala buralardayım. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...