8 Mayıs 2013 Çarşamba

Taht Oyunları'na Yeniden Başladım


     Dizinin her bölümünü merakla izleyip kitaplarını hala okumamış olmam ve bu sezondaki 9. bölüm hakkında spoiler (hem de baya ağır bir spoiler) almış olmamdan dolayı kitaba tekrar başladım. Yoksa bu gidişle spoiler isteyip duracağım ve bir müddet sonra işin zevki kalmayacak. Eski bir yazımda da bahsettiğim gibi serinin ilk kitabıyla dizi inanılmaz benziyor ve kitaplarını izledikten sonra set halinde almıştım. Haliyle ilk kitapta sıkıldım ve yarım bıraktım. Şimdi sayfaları hızlı hızlı geçerek okuyorum, bir an önce sezonu yakalamak istiyorum. Bu arada 9. bölüm gerçekten... O spoilerı keşke almasaydım.

4 yorum:

  1. Ben şu anda Kılıçların Fırtınası-Kısım1'deyim.Diziye ancak yetiştim.Ama kitabı okuman çok iyi olmuş,çünkü dizide verilmeyen çok fazla ayrıntı ve önemli bilgi ya da daha sonra öğrenilen şeyler kitapta direkt olarak verilmiş.

    YanıtlaSil
  2. bende bu kitabı okudum bundan sonra hangi kitabı okumam gerekiyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kralların Çarpışması Kısım I'i okumanız gerekiyor. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...