29 Haziran 2014 Pazar

Film İncelemesi: Aynı Yıldızın Altında



Aynı Yıldızın Altında çıkmasını dört gözle beklediğimiz bir filmdi. Kitabını çok seviyorum ve izlerken şu sahneyi çıkarmışlar şu sahne aynı böyleydi ya da buraya ufak bi' ayrıntı eklemişler dediğim yerler oldu. Öncelikli olarak şunu söyleyebilirim ki filmi kitabın yerini asla tutamaz. Ve yine üzülerek söyleyeceğim ben biraz hayal kırıklığına uğradım. Kitaptaki hissi alamadım, o hissin yarısını bile hissedemedim hatta. Bunda yanımızda oturan iki ergenin de etkisi var tabii. Film boyunca salak saçma gülüşüp telefonla uğraşıp duran cak cak sakız çiğneyen iki gereksiz insan, muhtemelen ortaokullu falanlar. Suç ailelerde aslında o yaştaki çocuğun eline günlük yüz lira para verir son model telefon alırsan böyle şımarır saçma sapan biri olur. 
Neyse bu ergenler film yorumum daha fazla etkilemesin. -_-
Kitaptaki hissi alamadım belki ben bu yüzden çok beğenmedim. Ama birlikte gittiği arkadaşım kitabı okumamıştı ve o da umduğunu bulamadığını söyledi. Neden bulamadık diye düşünüyorum sanırım biraz oyuncularda sıkıntı vardı. Hazel'ın babası mesela çok yapma geldi bana. Yan karakter de olsa oyunculuğunu sevmeyince onun olduğu tüm sahneler batmış oluyor. Shailene Woodley'in oyunculuğu da pek hoşuma gitmedi. Uyumsuz'daki performansı daha iyiydi sanki. Nedense sevemedim filmi.:/ Yanlış anlamayın beğendim ama evde de izleyebilirmişim sinemaya gitmeme gerek yokmuş. Hatta o iki salağı düşünecek olursam evde daha rahat izleyebilirmişim diyorum. -_-

Kitabı okuyanlar beklentiyi düşük tutup gitmeli, okumayanlar için diyecek bir sözüm yok ama ben olsam sinemada izlemek için çok kasmazdım. Çok etkilendiğim tek bir sahnesi vardı onun dışında biraz "sahte" buldum filmi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...