2 Mayıs 2015 Cumartesi

Mim Yazısı: Bir Kitap Olsaydım

Kütüphanemden Kitap Manzaraları beni mimlemiş. *.* Bu yazıda kitap olsam nasıl olurmuşum beraber ona bakacağız. O halde sorulara geçelim. ^^

Adım
Mistik ve kendine has bir şey olsun aynı zamanda eline alan kişiye ilgi çekici gelsin. Örnek vermem gerekirse Bütünün Bir Parçası, Cadının Bahçesi, Yolun Sonundaki Okyanus, Kurtlara Söyle Eve Döndüm gibi.

Kapağım
Kapakta yüzü görünmeyen bir kız olsun isterdim. Düşüş Serisi'nin kapakları gibi mesela. 



Arka Kapak Yazım
Son birkaç yıldır çoğu kitabın tanıtım yazısını gereksiz övgülerle dolduruyorlar. Kitapçıya girip rastgele bir kitap almak istesek konusunu öğrenemeyeceğiz yani. Şu sıralar okuduğum Yerdeniz Serisi'nin kitaplarının arka kapak yazılarında yazar kitabın özü hakkında kısacık bir yazı paylaşmış ve o kısa yazı övgü dolu bir sayfadan çok daha iyi olmuş. Benim de arka kapak yazım öyle olsun, kısa ve öz.

Önsözüm
Tek cümle ya da kısa bir yazı olsun. Kitaba uygun bir şiirden, ya da herhangi bir edebi metinden alıntı olabilir.

İçeriğim
Geldik en zor kısma. Fantastik mi olsun dram mı gotik mi gerilim mi romantik mi... Hepsinden biraz olsun ama fantastik - romantik ağırlıklı bir kitap olsun. Ve bir büyükanne figürü olsun istiyorum, her zaman güçlü kalan ve çocuklarına gözkulak olan bilgin bir kadın. Kalabalık ve mutlu bir aile olsun, kız kardeşler olsun. İçimizde kalmasın hiçbir şey, özlemek olmasın. İşte o ailenin  mistik bir şeylerle bağlantılı mutlu hayatlarını konu alayım ben. Mutlu bir kitap olayım. ^^

Sorular bunlardan oluşuyordu, yapmak isteyen herkesi davet ediyorum. İyi geceler.^^

2 yorum:

  1. Harika olmuş *_* Bu arada Düşüş serisinin kapaklarına ben de bayılıyorum *_*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...