8 Nisan 2014 Salı

Game of Thrones 4. Sezon 1. Bölüm


Game of Thrones nihayet yeni sezonunu başlattı. İlk bölümden büyük bir beklentim yoktu zaten o ortamı yeniden görecek olmak insana yetiyor. Geçen sezonun başlangıcı gibi yaptılar, nerede ne oluyor görelim diye genel bir bölüm olmuş, güzel de olmuş. Sansa abisinin ölümünün şokunda,  Tyrion ne yapacağını bilmez bir halde dolanıyor, Daenerys ejderhalarıyla beraber ilerleyişte, Jon Snow kargaların arasına geri döndü gibi gibi gibi. İzleyenler için soruyorum, Arya biraz kendini aşmadı mı bu bölümde, iğnesine kavuştu ama tehlikeli bir yönde gidiyor sanki. Bran'le Theon'u göremedik onların ne yaptığını merak ediyorum.
 İçimden bir ses bu sezonun en iyi sezon olacağını söylüyor, ileriye dair önemli spoilerlar bilen birisi olarak diyorum aslında bunu. Pazartesi gününe anlam katan dizimiz geri döndü. Bu sezon kadınlar daha bir ön planda sanki ve bu güzel bir şey. Son olarak "All men must die but we are not men." diyorum, önümüzdeki pazartesi hızlıca gelsin yeni bölüm çıksın. :)

4 yorum:

  1. Ben bu bölüm bitince sanki daha 5 dakika izlemişim gibi hissettim, yetmiyor bu dizi bana 1 saat bile olsa bir bölümü :( Arya karanlığa gidiyor gibi, soğukkanlılıkla birini öldüren kız ve cesaretli ama kontrollü olan kız kapışıyor sanki içinde. İğne'yi alıp adamın boğazına geçirişi, eski Arya'nın asla öyle kolaylıkla yapmayacağını düşündüğüm bir hareketti. Ne kadar özlemişim Game Of Thrones'u, sonunda kavuştuk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de izlerken aa hemen bitti ya hissine kapıldım partlar ışık hızıyla geçti. :) Arya'ya Allah akıl fikir versin biraz daha ağırkanlı olması gerekiyor bence. Aynen nihayet kavuştukkk. :))

      Sil
  2. Dizinin çabuk bitmesinin nedeni kesilen sahneler olabilir mi? Ben ilk kez tv'den izledim ve bu duruma çok güldüm.
    Bir de bu bölüm bana çok yavaş geldi. Üçüncü sezondaki gibi yine bir şey olmayacak gibi geliyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben internetten izledim, bildiğim kadarıyla kesilen sahne yoktu ama televizyonda keserek vermiş olabilirler. :/ Üçüncü sezonda bir şey olmadı mı, Rob gitti Catelyn öldü daha ne olsun. :( Bu sezon yine kilit karakterlerle alakalı şeyler olacak ilerde.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...