16 Nisan 2014 Çarşamba

Haunter - Hayaletli Ev


Fark ettiniz mi bilmiyorum ama son bir iki aydır vizyonda pek korku filmi yoktu. Hayaletli Ev'in çıkacağını öğrenir öğrenmez sinemada korku filmi izleyecek olmanın verdiği heyecanla gideyim dedim. Sonuç tam bir hayal kırıklığı oldu. Aslında konusu klasiğin biraz dışında, kendine has gelmişti. 16 yaşındaki Lisa yıllar önce öldürülmüştür ancak durumun farkında olmayan ailesiyle beraber aynı günü defalarca yaşadığı bir eve hapsolmuştur. Onu bu eve hapseden insan yıllar önce aynı evde bir sürü kızı öldüren ve öldükten sonra evin kötü ruhu olan Edgar isimli birisidir. Lisa'nın amacı ise hem ailesini uyandırıp bu yerden kurtulmak hem de şu an o evde yaşayan kıza ve ailesine yardım etmektir. Film genel olarak buydu, sinemalar.com'dan yorumlara bakıp gittim ben, çok iyi bir şey bekliyordum haliyle. Klişelerle dolu, havada kalmış bir film çıktı karşıma. Kapı çarpması, karanlığa dalma gibi sahneler dışında gerilim veren hiçbir yani yok. Edgar denen kişi neden kızları öldürüyor öğrenemiyoruz üstelik tüm ruhlar nasıl birdenbire uyanıyor o da cevapsız. Normalde spoiler dolu yorumlar yazmam ama bunda yazıyorum ki gitmeyin, izlemeyin değmez gerçekten. IMDb puanının 5.9 olduğunu görseydim ben de gitmezdim. Kısacası, mekanı kısıtlamak amaçlı tek bir ev de geçen bir film yapmışlar içine kimin hayalet olup olmadığını anlamamızı engelleyen ruhlar koymuşlar arada birileri çığlık atıyor ya da fısıldıyor, hepsi bu. Korku filmi diye piyasaya sürülmüş vasat bir yapım. Hayaletli Ev ile vakit kaybetmeyin, çok daha güzellerini izleyebilirsiniz

4 yorum:

  1. Ya evet bu aralar cidden sinemalarda doğru dürüst korku/gerilim filmi yok, bunu görmüştüm ama yorumunu okuduğum çok iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  2. Hayaletli ev değilde the conjuring in hastasıyım hala birkaç bölümünü korkudan izleyememiş durumdaydım ama gördüğüm sahnelerde bana yetti.. :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...