23 Mart 2015 Pazartesi

Bir Mim Yazısı

Haftanın ilk gününden herkese merhaba! En sevdiğim kitap bloglarından biri olan Kütüphanemden Kitap Manzaraları beni mimlemiş. *.* Biraz geç gördüm ayıpladım kendimi. :(  Bu aralar bilgisayarı çok sık açmıyorum dizi izleyesim bile yok nedense. Neyse sorulara geçelim bakalım neler varmış?

1- Kitap okumak için evde belli bir yerin var mı?
Genelde odamda, yatağımda okuyorum. Yani belli yerin var mı sorusuna yatağım diyebilirim.

2- Ayraç mı, yoksa rastgele bir kağıt parçası mı?
Ayraç! Hatta ayraç seçerken bile kararsızlık yaşıyorum, herhangi bir şeyi kullanamam. o.o

3- Kitap okumayı belirli bir zamanda mı durdurursun yoksa belirli bir bölümde ya da bölüm başında mı durdurursun? 
Fark etmez ama bölüm sonuna az kaldıysa bitirir öyle bırakırım.



4- Okurken yemek yemek mi bir şeyler içmek mi?
İçmeyi tercih ederim, yemek yemek zor oluyor. :D

5- Kitap okurken televizyon seyretmek mi müzik dinlemek mi?
İkisini de yapmamayı tercih ederim sessizlik en güzeli. Ama vapurda, otobüste falansam klasik müzik ya da senfonik ağırlıklı herhangi bir şey dinlerim.

6- Tek seferde bir kitap mı yoksa birden fazla kitap mı?
Tek kitap. *.*

7- Okurken evde mi yoksa her yerde mi okumayı tercih edersin?
Yatağım ilk tercihim tabii ama yanımda kitap olduğu sürece ortamı çok önemsemem.



8- Kitabın, kafanın içinde yüksek sesle okunması mı yoksa sessizce okunması mı?
Sessizce.^^ 

9- Önündeki sayfaları okur musun yoksa sayfaları atlar mısın?
Sayfa atlanır mı ki kitap okurken, çok yanlış cık cık. :D Kitabın büyüsü kaçar öyle, zaten atlama isteği uyandıracak kadar sıkıldıysam kitabı bırakırım.

10- Ciltli kitap mı karton kitap mı?
Ciltli. *.* Vurunca tok tok edecek falan heheh.

11- Kitap yazıyor musun?
Hayır ama arada bir şeyler karalıyorum.

Sorular böyleydi, yapmak isteyen herkesi cevaplamaya bekliyorum. ^_^

7 yorum:

  1. Oyyy ^_^ Hemen okudum! O kediye ölürüm *_* Tok tok eden ciltli kitap *_* Ayraç cevabına hiç şaşırmadım çünkü sen Büyülü Ayraçsın ^_^ Bayıldım, eline sağlık :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi kedi bence de çok tatlı. <3 Beğenmene çok sevindim. Eheheh öyle Büyülü Ayraç'sın deyince mutlu oldum, bakarsın bir kitabına konarım bir gün. :)

      Sil
  2. Sorular güzelmiş, de ben bu mimleme işini daha tam çözemedim.
    Sayfa atlama konusunda sizin kadar net konuşamıyorum maalesef. Sağ olsun yazar büyüklerimiz, tasvirlerle, ayrıntının ayrıntısı izahatlarla boğuyor bazen. Hele bir de bu ayrıntıların kafamda kovaladığım hikayeyi ertelemekten başka bir işe yaramadığını hissetmişsem, hiç affetmem. değil bir, üçünü beşini birden atlarım sayfaların. Özellikle, Zaman Çarkı serisini okurken bunu sık sık yaptım.
    Birkaç kitabı dönüşümlü olarak okumaya çalıştığım zamanlar oldu, ama bende işe yaramıyor. Birinden birini mutlaka daha çok sevip kaşla göz arasında bitiriveriyorum.
    Kitap yazmak mı? Beni aşar. Ama çok okuyup da öyle veya böyle eline kalem almayan da yoktur sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tasvirler konusunda çok haklısınız bazen beklendiğinden çok daha uzun sürüyor. Birden çok kitap okumada aynı şeyi yaşamışız, ben de bir iki kere deneyeyim dedim ama birine daha çok ağırlık verince tek kitap okumaktan farkı kalmadı. :) Çok okuyan dediğiniz gibi ister istemez bir şeyler yazıyor. Güzel yorumunuz için teşekkürler.

      Sil
  3. Ve bir yatak daha diyen =)
    Ciltli kitap çabuk yıpranmıyor ama çantada çok ağır olmuyorlar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yatak <3 Vallahi benim tüm çantalarım kendimi bildim bileli ağırdı o yüzden sorun etmiyorum artık :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...