16 Mart 2015 Pazartesi

Yerdeniz Serisi'ne Devam Ederken


Tüyap Kitap Fuarı'ndan set halinde aldığım Yerdeniz'e geçen hafta başladım. Çok önceden beri seriyi okumak istiyordum ve sonunda ilk kitap olan Yerdeniz Büyücüsü'nü bitirdim, bugün Atuan Mezarları'na geçtim. Tek tek kitap yorumu değil de seri incelemesi yapmak istiyorum, yine de kısaca Yerdeniz Büyücüsü'nden bahsedecek olursam anlamak ve olgunlaşmak üzerine kurulu her sayfası büyü dolu şahane bir kitaptı. Adaların arasında aradığımızı bulmak için oradan oraya savrulurken sihir hep yanımızdaydı.O kadar tatlı, o kadar sıcak bir kitap ki okurken tanıdık bir his yaratıyor insanda ve o his kitap bitince bile içinizde bir yerlerde kalmaya devam ediyor. Atuan Mezarları'na gelirsem, daha başlarındayım ama ilk kitaptan gelen tanıdık his burada da bizimle. Sanırım Ursula gerçek bir büyücü, bu kadar iyi yazmasını mistik bir yanı olmasına bağlayacağım. ^^Eminim seriyi çoğu kişi duymuş, okumuştur. Okumayanlara başlamalarını şiddetle tavsiye ederim, geç de olsa Yerdeniz dünyasına adım attığım için mutluyum. ^_^

4 yorum:

  1. Ursula Leguin gerçekten sağlam bir kaleme sahip bir insan. Mülksüzler okuyorum ben de sonra yerdenize geçeceğim. Bu arada bloguma beklerim

    http://kanvekuller.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mülksüzler'i çok merak ediyorum, bu sene okumak istediklerim arasında. Bloguna bakayım hemen. =)

      Sil
  2. Keşke bir iki tane alıntı atsaydın kitaptan. Çok merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde yorumlarken alıntı atıyorum, eski bir kitap olduğu için biraz internette bakınırsan alıntı çıkar mutlaka.^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...