5 Temmuz 2015 Pazar

Kitap Yorumlarına Yapılan Yorumlarla İlgili


Selamlar, ne zamandır bloga bu konuda kısa bir not düşeyim diyordum ama unutmuşum. Konu nedir diyecek olursanız, kitap yorumlarına yapılan yorumlar. Örnek vermem gerekirse Mekanik Prenses kitap yorumuna birkaç ay önce birisi ağır spoilerlı bir yorum atmıştı başkası da senin yüzünden her şeyi öğrendim vs. yazmış altına, bunun üstüne iki yorumu da kaldırmıştım. Aslında kaldırmama gerek yoktu sonuçta burası kitaplar hakkında sohbet etmek istediğim bir yer ve okuduğunuz bir kitabın yorumunun altına yazarken elbette spoiler içeren şeyler de koyuyorsunuz ister istemez. Aynı kitabı okuduğum kişilerle yorumdan sohbet etmek güzel oluyor, böyle böyle sizinle ortak zevkleri olan yeni insanlarla tanışma fırsatı yakalıyorsunuz. Ben yazının şu kısmı spoilerlı olacak diye belirtiyorum ama başkalarının yorumlarına karışmaya hakkım yok .:ı O yüzden lütfen kitabı okumadıysanız yazıya gelen yorumlara bakmamaya özen gösteriniz çünkü aynı durumu ben de yaşadım, o zamandan beri de okumadığım bir kitabın incelemelerine bile pek bakmıyorum. :3 Ağır spoiler koyan arkadaşlar da yorumlarının başına spoiler içerir yazsalar güzel olur aslında, ama o kişinin tercihine kalmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...