6 Haziran 2019 Perşembe

Karanlık Şato Yeni Sakinlerini ve Misafirlerini Arıyor


Selamlar, bildiğiniz üzere 2018'in başında bir Gotik Edebiyat Kulübü kurdum: Karanlık Şato. O zamandan beri üyelerle birlikte gotik türünden okumalar ve incelemeler yaptık. Kimimiz türü yeni öğrendi kimimizin gotik bilgisi pekişti. Bu vesileyle Kayıp Rıhtım için gotik üzerine yazılar yazdım. Daha yeni Goodreads grubumuz açıldı, sosyal medyada da aktif olmaya çalışıyoruz. Çok yakında internet sitemiz de oluşabilir. Ancak bunların devamlılığı için gotik türünü seven veya tanımak isteyen yeni üyelere ihtiyacımız var. Bu yüzden şatoya hem misafir hem de sakin arıyoruz. :) 
Misafirler bizimle birlikte türden okumalar yapacak ve hakkında tartışacağız. Sakinler ise  biraz daha iletişimde olacağımız grup, Karanlık Şato'nun duyurulması ve ayakta kalması için sosyal medya ve diğer mecralarda birlikte rol alacağız. Şu an 14 kişiyiz, hepimiz çok aktifiz diyemem. Bu sebeple gotik türünü gerçekten seven kişilere ulaşmaya ihtiyacım var ki keyifli bir grup olalım. ^^ 
Sadece misafir olmak isteyenler bizi sosyal medyadan (@karanliksato) takip edebilir ve Goodreads grubumuza üye olabilir. Şatoya yerleşmek isteyenlerin ise berfinknt@gmail.com adresinden ya da instagram hesabımıza mesaj atarak bize ulaşmasını rica ediyorum. Hepimiz farklı illerdeniz ve whatsapp üzerinden iletişim kuruyoruz. Gönül isterdi ki çoğunluk İstanbul'da olsun ve buluşalım, umarım ileride buluşma imkanlarımız da olur. 
Edebiyat zevkimi keşfettiğimden beri gotik türünden okumalar yapıyor ve daha çok insana ulaştırmaya çalışıyorum. Arada kalmış bir tür gotik, bu yüzden korkuyla çok sık karıştırılıyor mesela. Bir yandan da gotiğin tam olarak ne olduğunu aktarmaya çalışıyorum çünkü türü gerçekten seviyorum. Eğer sizde gotiğe ilgi duyuyorsanız kulübe mutlaka katılın, şahane bir aktiflik beklemiyorum sonuçta hepimizin işi gücü okulu var. Gotiği seven insanlar olarak bir arada olsak yeter. <3
Neyse yazıyı daha fazla uzatmayayım. Efendim bu gotik seven herkese bir davet mektubudur. Çevrenize duyurursanız ayrıca mutlu olurum. Şatoya bekleniyorsunuz, sevgiler. 

10 yorum:

  1. Hemmen goodreeadstan gruba katıldım ve instagramdan takibimi yaptım. ^^

    YanıtlaSil
  2. Haziran ayı kitabınızın Gulyabani olduğunu görünce son kararım verdim, Hüseyin Rahmi varsa ben de varım :D

    YanıtlaSil
  3. çok sevindim benim gibi insanlar varmış :D ben gotiğe aşığım diyebilirim <3 gotiği her şeyde çok seviyorum giyimde, mimaride, sanatta... Geçen sene de mail attım ama dönüş alamadım, yeniden gönderiyorum mail whatsapp grubuna da eklerseniz çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  4. Gotik türünü çok severim. İnstagramdan takip ediyordum şimdi goodreads i de ediyorum :D . Bildirimlerim açık merakla bekliyorum, başarılar.

    YanıtlaSil
  5. Selamlar sizi takipteyim sizde beni takip ederseniz çok sevinirm :) bu arada blogumda bir mim paylaştımda cevap verirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  6. Selamlar Büyülü Ayraç, bloğunuzu böyle güzel bir yazı ile keşfetmem çok güzel. Kurduğunuz edebiyat klubü ile çok güzel ve yenilikçi bir girişimde bulunmuşsunuz. Böyle pek popüler olmayan tarzları ve konuları sevenleriyle buluşturmak güzel olsa gerek. Sosyal medya hesaplarını da inceleyeceğim. Saygılar.

    YanıtlaSil
  7. Sanırım benimde katılmam gerek :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...