18 Aralık 2019 Çarşamba

Yeni Yıl Çekilişi

Herkese merhaba! Senelerdir blogdan çekiliş yapmıyor, genelde instagram üzerinden kitap hediye ediyorum. Bu sene hem yeni yıl hem de blogumun yedinci yılı vesilesiyle buradan kitap hediye etmek istedim. Görseldeki kitaplardan istediğinizi bir kişiye hediye edeceğim. Hepsi okuduğum, çok beğendiğim ve herkese tavsiye ettiğim kitaplar. Katılmak için blogumu takip etmenizi (mail veya gfc ile), yoruma 2019'da okuduğunuz ve beğendiğiniz üç kitabı yazmanız yeterli. Böylece birbirimize kitap tavsiyeleri vermiş oluruz. :) Ek hak için beni twitter ve instagramdan (@buyulu_ayrac) takip edebilir, çekilişi sosyal medya hesaplarınızda paylaşabilirsiniz. Her biri +1 hak getirecek, örneğin twitterdan takip edip çekilişi paylaşan birisinin +2 hakkı olacak. Bu yüzden ek hakları yaptıysanız linkleriyle birlikte yorumunuzda belirtmenizi rica ediyorum. 


Prenses ve Curdie & Goblinler seri olduğu için set olarak verilecektir. Bu arada çekilişe blog dışı bir kaynaktan ulaştıysanız (sosyal medya) lütfen belirtin. Blog çekilişleri eskisi gibi popüler mi bilmiyorum, bakalım göreceğim. :3 Çekilişe 18 Aralık 2019 - 1 Ocak 2020 tarihleri içinde katılabilirsiniz. Ocağın ilk haftası açıklayacak, kazananın istediği kitabı internetten sipariş edip göndereceğim. Kargo bana ait, katılım sadece Türkiye içinde geçerlidir. Unutmadan,  blogumu desteklemek isterseniz reklamlara tıklayarak bunu yapabilirsiniz. Herkese bol şans ve şimdiden mutlu bir yıl dilerim. 🎄🎅

30 yorum:

  1. Eski bloggerlar özlemiştir bu tarz etkinlikleri, benim gibi:))
    Kitap önerilerim:
    1- Isaac Bashevis Singer Toplu Öyküler
    2- Hayvan'ın İnsancıkları - Indra Sinha
    3- Jean-Christophe - Romain Rolland

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogun samimiyeti başka yerde bulunmuyor, öneriler için çok teşekkürler :)

      Sil
  2. Benim bu sene severek okuduğum üç kitap:
    Tutunamayanlar
    Çalıkuşu
    Serenad
    Bu kitapların yorumlarını blogumdan ulaşabilirsiniz :)
    İnstagramdan @kafkahayrani adıyla takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. güzel bir etkinlik ve hediye düşünmüşsünüz ben arkdaşlara devrediyorum hakkımı yazınızı da sayfamda paylaşacağım takibe aldım sizi kolay gelsin

    YanıtlaSil
  4. 🧚‍♀️
    1) Bir Garip Aşk Öyküsü
    2) Gizli Anların Yolcusu
    3) Bitmeyecek Öykü
    🧚‍♀️
    Bu fırsatı bize sağladığınız için teşekkürler sevgili Büyülü Ayraç. Sizi instagramda silda_aa kullanıcı adı ile takip ediyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir an kendim mi yorum yaptım diye düşündüm :) İyi şanslar diliyorum, sevgiler

      Sil
  5. Instagramdan @kitap.paratoneri hesabım ile takipteyim, hikayemde paylaştım 👌
    Benim etkisinde kaldığım bazı kitaplar:
    1. Boyalı Kuş
    2. Sana Gül Bahçesi Vadetmedim
    3. Sıfır Noktasındaki Kadın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyalı Kuş'u çok merak ediyorum, ne güzel kitaplar önermişsiniz öyle. :) +2 hakkınızı kaydedeceğim, iyi şanslar. ^^

      Sil
  6. Ne güzel bir çekiliş, bu sene pek kitap okuyamadım ama genel olarak önerdiğim üç kitabı yazsam sayılır herhalde :).

    Karpuz Şekerinde
    Kürtaj
    Babili düşlemek Hepsi Richard Brautigan eserleri ve yazara bayılıyorum :).

    Insagrmda öneri makinesi olarak da takip ediyorum. Boş şanslar herkese :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kürtaj bende olacaktı, merak ettim şimdi. İyi şanslar diliyorum :)

      Sil
  7. Uzun bir aradan sonra Facebook'a girip iletinle karşılaşmak ne şans ama. Çok teşekkürler nostaljik hissettirdi bana.:)

    Minyatürcü
    Onuncu Armağan
    Antabus

    Bu seneki en favorilerim bunlardi. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Yine muhteşem bir çekiliş.
    1.Benim Gizli Cennetim
    2.Tanrının Bahçesinde Bir Kadın
    3.İki Şehrin Hikayesi
    İnstagramda @readingzeze hesabı ilr takipteyim ayrıca hikayede paylaşım yapacağım.Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Instagramda @morlila76 rumuzuyla takip ediyorum çekiliş görselini hikayemde paylaştım Bu sene okuyup beğendiğim kitaplar şunlar:
    1-Elantris
    2-Işık Tanrısı
    3-Erebos
    Geçtiğimiz sene pek de verimli geçmedi umarım bu sene çokça kitap okuyabilirim

    YanıtlaSil
  10. Instagramda @morlila76 rumuzuyla takip ediyorum çekiliş görselini hikayemde paylaştım Bu sene okuyup beğendiğim kitaplar şunlar:
    1-Elantris
    2-Işık Tanrısı
    3-Erebos
    Geçtiğimiz sene pek de verimli geçmedi umarım bu sene çokça kitap okuyabilirim

    YanıtlaSil
  11. Okuma listeme şöyle bir göz attım ve bu yılın içinden 3 tane kitap seçmek epey zor oldu. Yine de buyurun:

    1)Damızlık Kızın Öyküsü Margaret Atwood
    2)Sahilde Kafka Haruki Murakami
    3)Hobbit J.R.R. Tolkien
    (Okuma sırasına göre sıralanmıştır.)

    İnstagramda @sevil39, twitterda @mervesevil39 hesapları ile yakın takipteyim. Hikayemde de paylaştım ki duyan gelsin :)

    Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar:)

    Bu sene severek okuduğum 3 kitap

    -EREBOS
    -WITCHER SERISI
    -4.MAYMUN

    İnstagramdan onorestbookstagrammie olarak takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Beğenerek okuduğum 3 kitap;

    Dokuz Gün
    Piyonun Son Hamlesi
    Erebos

    Instagram hesabım: @booksreadlove takip ediyorum ve hikayede paylaştım.

    Bu güzel çekiliş için teşekkür ederiz. ♡

    YanıtlaSil
  14. Tabii ki de bu çekilişe katılmak isterim. Zaten bloğunu takipteyim.
    Önerilerim bu yıl okuduklarımdan
    Özge Erkin USTA
    Rövşen Abdullaoğlu - Zor Olsa Da Hayat Devam Ediyor
    Tess Gerritsen - Ruh Koleksiyoncusu

    YanıtlaSil
  15. Beyaz Zambaklar Ülkesinde
    Çavdar Tarlasında Çocuklar
    Tutunamayanlar
    Üç kitabı da çok severek okumuştum

    Twitter da Nur_btmz adıyla takip ediyorum. İnstagram hikayesinde paylaştım nununun_kitapliği

    YanıtlaSil
  16. Buradan da instagramdan (@morduslerkitapligi) da takipteyim. :)
    Severek okuduğum birçok kitap oldu fakat ilk aklıma gelenler;
    1) Sadako ve bin turna kuşu
    2) Veronika ölmek istiyor
    3) Araf - Esra Uzun

    YanıtlaSil
  17. Ben insatgraminizda gördüm. Şu bloglarida hiç takip etmediğimi fark ettim. instadan kazanamıyorum belki burda kazanırım ��
    1-genç wetherin acıları
    2-jane eyre
    3-mansfield park
    Instagram'da meliem.m adıyla takip edip hikayemde paylaştım
    2-jane ayre
    3-mansfield park

    YanıtlaSil
  18. Beğenerek okuduğum üç kitap:Bir Ömür Nasıl Yaşanır) -İlber Ortaylı
    Hayvan Çiftliği-George Orwell ve Dan Brown -Başlangıç

    YanıtlaSil
  19. Blogu Büşra Okay adıyla takipteyim *-*

    • Sır - Julia Garwood
    • Gazap ve Şafak - Renee Ahdieh
    • Bugün Farklı Olacak - Jessi Kirby

    YanıtlaSil
  20. Reşat Nuri Güntekin-Akşam Güneşi
    Emre Kongar-Kızlarıma Mektuplar
    F.SCOTT FITZGERALD-Muhteşem Gatsby

    Blog çekilişlerinin yeri ayrı. Umarım ben kazanırım :-) Nice bloglu yıllara :-)

    YanıtlaSil
  21. Aşk ve Gurur
    Sobe Siyah Orkide
    Ağlatan
    Twitter: Gulozdemir01 Duyuru: https://buyuluayrac.blogspot.com/2019/12/yeni-yl-cekilisi.html#comment-form
    İnstagram: gulozdemirblog

    YanıtlaSil
  22. Sineklerin Tanrısı fareler ve insanlar, yabancı. Instagram dan görüp geldim

    YanıtlaSil
  23. Kitapaşığı30 Aralık 2019 06:32

    2019 yılında okuduğum beni en çok etkileyen 3 kitap:
    1)Körlük-Jose Saramago
    2)Martin Eden-Jack London
    3)Uyur Gezer-Sebastian Fitzek
    İnstagram:gulfemvekitaplar adıyla takipteyim, instagramda hikayemde çekilişi paylaştım.


    YanıtlaSil
  24. Yorumum yayınlanmadı neden olduğunu anlayamadığım için tekrar yazıyorum.İnstagramdan takip ediyorum ve çekilişi hikayemde paylaştım.Hesabım nurvekitap.Yıl içinde okuyup en sevdiğim kitaplar
    1)Oğuz Atay-Tutunamayanlar
    2)İlber Ortaylı-Bir Ömür Nasıl yaşanır
    3)Luigi Pirandello-Biri Hiçbiri Binlercesi

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...