29 Eylül 2014 Pazartesi

Kendimi Tutamadım...

Ve yine kitap aldım. :D Resimde görmüş olduğunuz kitaplardan ilkini ukitap.com'daki bir kullanıcıdan çok uygun fiyata satın aldım, takas yapmak, kitap almak ya da satmak isterseniz ukitap'a mutlaka üye olun gerçekten güzel bir site. Martı yayınlarından çıkan kitap ise incelemem için gönderildi, kitabın kapağını çok beğendim kaliteli ve göze hoş gelen bir kapak olmuş. Konusu da ilgi çekici duruyor en kısa zamanda okuyup yorumunu bloga koyacağım. Diğerlerini de gezinirken kendimi tutamayıp aldım, Lux'u merak etsem de açıkçası diğer iki kitap için daha heyecanlıyım. Özellikle zamanında Rüyalar'ı almayı çok isteyip alamamıştım bakalım güzel miymiş. Kitaplardan okuduklarınız varsa görüşlerinizi yazınız lütfen, herkese iyi akşamlar. ^^



1 yorum:

  1. Gecenin Ardından Gün Doğar okunacaklar listemde :D Direniş'i de daha alamadım acilen kitap almam lazım:P
    Yeni kitapların hayırlı olsun umarım hepsini beğenirsin :) ukitaptan kitap almayı düşündüm ama emin olamadım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...