17 Kasım 2014 Pazartesi

Büyülü Ayraç 2. Yaşına Girerken

Bloğumun 2. senesinin dolmasına sadece bir ay kalmış. Bu iki sene içerisinde kimi zaman her gün yazdım kimi zaman haftalarca ilgilenemedim ama çoğu şeyden çabuk bıkan biri olarak iki senedir blog tuttuğumu düşündükçe sevindirik oluyorum. :) Blog yazmanın en güzel tarafı da seninle aynı zevkleri paylaşan insanlarla tanışmakmış, Büyülü Ayraç aracılığıyla o kadar tatlı insanlar tanıdım ki. ^_^
Asıl doğum günü yazımı 16 Aralık'a saklıyor ve bu yazıyı yazma amacım olan duyuruyu yapıyorum. Geçen sene yaptığım gibi bu sene de hediye kitaplar vereceğim, çekilişi 5-10 gün sonra başlatacağım. Şimdiden haber vermek istedim. Okul biraz durgunlaşsın blogla alakalı yapmak istediğim bir iki etkinlik daha var, umarım seversiniz. :3

3 yorum:

  1. Bende seninki çabuk sıkılan biriyim ama umarım benim blogumda 2 yaşını görür

    YanıtlaSil
  2. şimdiden blogun yeni yaşı kutlu olsun o zaman :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...